کد خبر: ۲۸۳۸۷۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۱۶ دی ۱۳۹۳
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
نقوی حسینی افزود: ما اعتقاد داریم قوه قضائیه باید دادگاه این افراد را تشکیل دهد و مطابق عملی که انجام داده اند مجازات شوند و حضرت آقا فرمودند هر کسی که القاء تقلب کرد مجرم است و این سخن عام است و باید این مجرمین محاکمه شوند./ اعلام رفع حصر جایگاه اش در تریبون عمومی نیست و اگر هم کسی چنین درخواستی را دارد باید در سیکل خودش اعلام شود.
سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص وضعیت حصر سران فتنه 88 اظهار داشت: مصوبات شورای عالی امنیت ملی لازم اجرا برای همه دستگاه ها است و لغو این مصوبات مجاری خودش را دارد و در مورد سران فتنه ما هم با حصر موافق نیستیم، چون حصر برای این افراد لطف نظام جمهوری اسلامی است و حصر به نوعی لطف به این افراد است. بنده معتقدم که باید محکمه ای تشکیل شود و فتنه 88 بررسی شود و همه عوامل فتنه به هر اندازه ای که نقش داشته اند محاکمه شوند.



سیدحسین نقوی افزود: کسی که فتنه 88 فعالیت داشته است و بعد از خطبه های نماز جمعه رهبری هم بیانیه داده و نامه امضا کرده است و امروز ادعای پست و منصب می کند و این صحیح نمی باشد و وقتی هم از او پرسش می شود می گوید اگر امضا کرده ام خبر نداشته ام! بالاخره باید محکمه ای تشکیل شود و همه افرادی که نقش داشته اند، کسی که نامه نوشته به اندازه همان نامه خودش، کسی که در اغتشاشات شرکت کرده و ... و اگر کاری هم نکرده اند تبرئه شوند و ما تکلیفمان مشخص شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما اعتقاد داریم قوه قضائیه باید دادگاه این افراد را تشکیل دهد و مطابق عملی که انجام داده اند مجازات شوند و حضرت آقا فرمودند هر کسی که القاء تقلب کرد مجرم است و این سخن عام است و باید این مجرمین محاکمه شوند.

نماینده مردم ورامین درباره درخواست رفع حصر سران فتنه از سوی برخی از مقامات دولتی اظهار نمود: مصوبات شورای امنیت ملی مکانیزمی دارد و چنین سخنی مکانیزم اش را طی نکرده است و اعلام رفع حصر جایگاه اش در تریبون عمومی نیست و اگر هم کسی چنین درخواستی را دارد باید در سیکل خودش اعلام و بررسی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها