کد خبر: ۲۸۳۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۶ آذر ۱۳۹۰
عضو جبهه خلق براي تغيير و آزاد سازي ،که از احزاب مخالف سوريه است، گفت: اعمال تحريم هاي اقتصادي از سوي اتحاديه عرب عليه سوريه بر اين اتحاديه بيش از دمشق تاثير خواهد گذاشت.

به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از شبكه خبري العالم  طارق الاحمد يکشنبه در مصاحبه ي اظهار داشت: نمي توان به آساني سوريه را از سوي محافل عربي و بين المللي منزوي يا تحريم کرد زيرا از جايگاه راهبردي مهمي در منطقه و جهان برخوردار است.

وي افزود: نمي توان به آساني با اعمال تحريم ها سوريه را منزوي و از جايگاه راهبردي عربي و منطقه اي خود دور کرد. 

الاحمد با اشاره به اينکه رابطه مستقيمي بين اعمال تحريم هاي اقتصادي عربي و سفر اخير وزير خزانه داري آمريکا به لبنان و اردن وجود دارد، گفت: تحريم هاي عربي فقط نظام سوريه را هدف قرار نمي دهد بلکه کل مردم را متاثر خواهد کرد.

وي در خصوص نحوه مقابله با اينگونه تحريم ها بر لزوم فعال سازي کارگاه هاي اقتصادي ميان سوريه، لبنان، عراق، ايران و همچنين روسيه و چين تاکيد کرد و از دولت سوريه خواست هر چه سريعتر اين اقدام را انجام دهد و براي تقويت جايگاه اقتصادي و سياسي کشور در برابر فشارهاي بين المللي شراکت واقعي ميان سوريه و اين کشورها را ايجاد کند.

طارق الاحمد بر وحدت مخالفان در جهت خدمت به وحدت ملي تاکيد کرد و گفت: اصل در ارزيابي مخالفان تعيين معيارهاي ملي و اجازه ندادن به هرگونه دخالت خارجي در امور داخلي کشور است. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها