کد خبر: ۲۸۳۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۰۶ آذر ۱۳۹۰
به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از شبكه خبري العالم : سخنگوي جوانان انقلابي 14 فوريه بحرین با اشاره به افشاي گزارش بسيوني و رسوايي دروغ پردازي هاي آل خليفه و رد دخالت هاي خارجي در کشور تاکيد کرد که حضور اشغالگران سعودي در بحرين توجيهي ندارد و بايد از کشور اخراج شوند.

عبدالرئوف الشايب يکشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم تصريح کرد: پس از اين که گزارش بسيوني از دروغ بودن ادعاها درباره دخالت بيگانگان به ويژه ايران در بحرين پرده برداشت ديگر نيازي به حضور اشغالگران سعودي در کشور نيست و بايد آنها از بحرين اخراج شوند.

وي تاکيد کرد: مردم بحرين مصمم به ادامه اعتراض هاي مسالمت آميز هستند و اين در حالي است که با وجود گزارش کميته بسيوني درباره تخلفات آشکار در کشور، نيروهاي امنيتي و نظامي همچنان مردم را سرکوب مي کنند.

الشايب افزود: اگر چه کميته بسيوني را پادشاه تعيين کرده است اما اين کميته از بسياري از تخلفات و تجاوزات رژيم حاکم پرده برداشت، ولي حاکميت به درون مايه گزارش توجهي ندارد و به سرکوبگري و تجاوزات عليه مردم حتي در منازلشان و مراسم ختم شهدا ادامه مي دهد.

سخنگوي جوانان انقلابي 14 فوريه بحرینگفت: مسالمت آميز بودن اعتراض ها به معناي تسليم شدن نيست و انقلابيون براي جلوگيري از تجاوزات و حملات رژيم عليه مردم به شيوه هاي مختلف اقدام مي کنند؛ زيرا سکوت در برابر جنايات آل خليفه ممکن نيست.

الشايب اظهار داشت: مردم دربرابر ظالمان سعودي و بحرين تا سرنگوني رژيم هاي ديکتاتوردر منطقه مقاومت مي کنند.

وي در باره موضع اتحاديه عرب در خصوص بحرين تصريح کرد: اتحاديه عرب صرفا اتحاديه رژيم هاي عرب و نه ملت عرب است و دستورات آمريکايي و اسراييلي ها را اجرا مي کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها