کد خبر: ۲۸۳۷۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۱۵ دی ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: نباید گاهی اوقات واقعیت ها را فراموش کرد و حرف هایی زد که درست نیست.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، درباره شرایط اردوی استقلال در جزیره اظهار داشت: این فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم در فضای آرام و بدون حاشیه به تمرین بپردازیم و برای شروع نیمه دوم لیگ برتر آماده شویم. اگرچه ملی پوشان استقلال نیستنند، اما شرایط سایر بازیکنان بسیار خوب است.

 

مربی استقلال درباره جدایی محمدقاضی و مصاحبه ای که او برعلیه علی نظری جویباری و خودش انجام داد، گفت: من دوست ندارم زیاد وارد این ماجرا شوم. حرف هایم را زده ام. این یک موضوع فنی بود و نباید گاهی اوقات واقعیت ها را فراموش کرد و حرف هایی زد که درست نیست. قاضی خودش در مورد عملکردش قضاوت کند. آیا او توانست آن طور که باید و شاید برای استقلال بازی کند؟ او در این نیم فصل اول چقدر برای استقلال موثر بود و چند گل به ثمر رساند؟ اینها همه واقعیت هایی است که همه می دانند و نمی توان مردم را گول زد.

 

فکری درباره جمله قاضی که گفته بود "فکری به خاطر نسبت فامیلی و باجناق بودنش از جویباری حمایت کرد"، گفت: واقعاً متاسف هستم و بیشتر از این نمی توانم حرفی بزنم، قضاوت با مردم.

 

او در پایان هم عنوان کرد: هواداران استقلال مطمئن باشند در نیم فصل دوم لیگ برتر تیم متفاوتی را خواهند دید؛ تیمی که مدعی اول قهرمانی خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها