کد خبر: ۲۸۳۷۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۵ دی ۱۳۹۳
خرید جوان پرسپولیس گفت: «از آنجا که پرسپوليس در پست دفاع چپ به بازيکن نياز داشت طي صحبت هايي که با آقاي درخشان داشتم به اين تيم آمدم.»

به گزارش پایگاه 598، مبین میر دورقی که نیم فصل اول را در سایپا توپ می زد اکنون به جمع سرخ پوشان تهران پیوسته است. این مدافع جوان هدف های زیادی در سر دارد که می خواهد در پرسپولیس به آن ها دست پیدا کند.

 

دورقی در مورد شرایط فوتبالی اش در سال های اخیر گفت: «من اصالتا خوزستانی هستم اما چون پدرم کارمند است مجبور شدیم به اصفهان برویم من هم فوتبالم را از تیم 13 ساله های سپاهان شروع کردم و تا امید ها بالا آمدم و در همه رده ها هم قهرانی دارم سپس یه پیکان و بعد از آن به سایپا آمدم.»

 

وقتی از او در مورد حضور در تیم ملی امید در دوره های قبل پرسیده شد پاسخ داد: «من چندین دوره در تیم ملی امید حضور داشتم امیدوارم که ایبن اتفاق دوباره برایم رخ دهد و در نهایت به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنم و در دوره بعدی جام جهانی بتوانم تیم ملی ایران را همراهی کنم.»

 

میردورقی در مورد حضور در پرسپولیس ادامه داد: «به خاطر اینکه سهمیه زیر 23 سال هستم و از آنجا که پرسپولیس در پست دفاع چپ به بازیکن نیاز داشت طی صحبت هایی که با آقای درخشان داشتم به این تیم آمدم.»

 

او در همین باره گفت: «خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و تمام هدفم شاد کردن دل هواداران است. از حمید خان هم بخاطر اعتمادش به جوانان نهایت تشکر را دارم. 3 روز است که با پرسپولیس تمرین می کنم اما در همین مدت کم متوجه شدم که کار کردن با آقای درخشان در کنار سایر بازیکنان بزرگ این تیم چقدر خوب است. می خواهم جواب اعتماد درخشان را بدهم.»

 

دورقی در پایان افزود: «از کادر فنی سایپا یه خصوص دکتر سبحانی تشکر می کنم که با انتقالم موافقت کردند.»

آریا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها