کد خبر: ۲۸۳۷۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۵ دی ۱۳۹۳
بازیکن ارمنستانی استقلال گفت: «من برای خانواده‌ام باید پول می‌بردم اما نتوانستم این کار را انجام دهم و واقعا از این موضوع شرمنده شدم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هرایر مگویان اینگونه مشکلاتش با باشگاه استقلال را رسانه‌ای می‌کند: «برای تعطیلات سال نو به کشورم رفتم اما حتی یک ریال هم باشگاه به من پول نداد. شما تصور کنید که من برای خانواده‌ام باید پول می‌بردم اما نتوانستم این کار را انجام دهم و واقعا از این موضوع شرمنده شدم.»

 

وی افزود: «از کشوری آمدم که بازیکنان آن مشکل مالی دارند. ارمنستان کشور فقیری است و من برای پول به ایران آمدم. این کار من را سخت کرده است به هر حال همیشه بازیکنی که از خارج به ایران می‌آید، با هدف رفع مشکلات مالی راهی کشوری بیگانه می‌شود و من واقعا در شرایط بدی قرار گرفته‌ام.»

 

مگویان در ادامه گفت: «5 ماه است که هیچ پولی دریافت نکرده‌ام، من حتی از بازیکنان ایرانی هم بیشتر به پول احتیاج دارم ولی هرگز صحبتی در مورد بازی نکردن، نکرده‌ام. یاد نگرفته‌ام که به خاطر پول در تمرینات حاضر نشوم. با این حال امیدوار هستم باشگاه به تعهداتش عمل کند.»

 

مدافع ارمنی استقلال در ادامه توضیحاتش تصریح کرد: «شاید باورتان نشود ولی من در ارمنستان مخارج 5 خانواده را تامین می‌کنم. به همین دلیل هم هست که می‌گویم من از بازیکنان ایرانی بیشتر نیاز به پول دارم اما آدمی نیستم که به‌خاطر پول از یک کشور بروم یا در تمرینات آن شرکت نکنم. به قراردادم تا لحظه آخر پایبندم و همه تلاشم را برای موفقیت استقلال می‌کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها