کد خبر: ۲۸۳۷۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۵ دی ۱۳۹۳
وزیر ورزش و جوانان، نمایندگان جامعه مدیران، مربیان و جامعه شناسان و همچنین مجری برنامه نود در همایش آسیب شناسی مربیگری در فوتبال ایران سخنرانی خواهند کرد

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران (ifca.ir)، همایش آسیب‌شناسی مربیگری در فوتبال ایران پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود که در این همایش سخنرانانی به بررسی وضعیت مربیگری فوتبال کشور می‌پردازند. قرار است نمایندگانی از میان مسئولان، مدیران، اصحاب رسانه‌، جامعه‌شناسان و در پایان خود مربیان فوتبال، با بحث و تبادل‌نظر چند ساعته پاسخ این سؤال را مشخص کنند.

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان از جامعه مسئولان، مسعود رضاییان، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از میان جامعه مدیران، بیژن ذوالفقارنسب و مجید جلالی از جامعه مربیان، دکتر شجیع از میان جامعه‌شناسان و عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه 90 از میان اصحاب رسانه به عنوان سخنرانان این همایش انتخاب و معرفی شده‌اند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، نصراله سجادی معاون وزیر ورزش، علی‌ پروین، حشمت مهاجرانی و حسن حبیبی، سرمربیان پیشین تیم ملی فوتبال ایران، علی دایی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، حمید درخشان و سایر مربیان لیگ برتری و سرمربیان تمام رده‌های تیم‌های ملی، امیر حاج‌رضایی، حمیدرضا صدر و همینطور اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از مهمترین افراد دعوت شده به این مراسم هستند.

ضمن آنکه حدود 100 مربی توسط کمیته استان‌های کانون مربیان فوتبال از سراسر استان‌های کشور برای حضور در این مراسم دعوت شده‌اند.

همایش آسیب‌شناسی مربیگری در فوتبال ایران پنجشنبه، 19 دی‌‌ماه از ساعت 9:30 الی 13 در سالن همایش‌های شهرداری منطقه 9 تهران واقع در خیابان آزادی، تقاطع استاد معین برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها