کد خبر: ۲۸۳۷۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۱۵ دی ۱۳۹۳
پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: دچار افسردگي شده‌ام و دليل آن هم فشارهايي است که به خاطر فوتبال روي من به وجود آمده است

به گزارش پایگاه 598،و به نقل از فارس، همایون بهزادی در خصوص وضعیت جسمانی‌اش در این روزها گفت: مریض هستم و ریه‌هایم مشکل دارد البته افسردگی گریبانم را گرفته و دو سال است که با این مسئله روبرو هستم اگر یادتان بیاید سال گذشته همین موقع در کما بودم و یک بار دیگر به دنیا برگشتم و الآن هم روزگار سختی دارم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا دچار افسردگی شده تصریح کرد: این را باید از خدا پرسید که چرا افسرده شدم اما اگر بخواهم سر بسته بگویم باید بگویم که فشارهای روی من در فوتبال زیاد بود و این مسائل مرا افسرده کرده است.

بهزادی درباره اینکه آیا پیشکسوتان فوتبال و مسئولان ورزشی در این روزها با وی تماس می‌گیرند یا نه، ادامه داد: در باشگاه پرسپولیس که کسی نیست حال من را بپرسد اما از هم‌دوره‌های خودم چند نفری تماس می‌گیرند و یکی دو نفر هم به من سر می‌زنند اما باید بگویم که از فدراسیون فوتبال با من در تماس هستند و حالم را می‌پرسند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا وضعیت تیم فوتبال این باشگاه را پیگیری می‌کند یا نه،‌ خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پرسپولیس در جدول هفتم یا هشتم است و از طریق رادیو تلویزیون اخبار تیم را دنبال می‌کند و اینطور نیست که 24 ساعته پیگیر پرسپولیس باشم اما نمی‌خواهم حرفی بزنم که کسی از دستم ناراحت شوم چون مریض احوال هستم و انسان پیر و مریض حساس می‌شود اما من همه زندگی‌ام را برای پرسپولیس گذاشته‌ام و پرسپولیس را من، کلانی، کاشانی و جاسمیان بعد از جریان باشگاه پیکان درست کردیم و خودم مسئولان باید بدانند که من برای پرسپولیس چه کاری کردم.

بهزادی درباره وضعیت جسمانی‌اش هم تصریح کرد: این روزها تحت مراقبت و زیر نظر پزشک هستم و خانه‌ام را به پردیس آورده‌ام تا شرایط آب و هوایی بهتری دور و برم باشد. هر روز هم در رفت و آمد به پزشک هستم و اما برای وضعیتی که دارم خجالت می‌کشم من بازیکن سال آسیا شدم و طبق انتخاب فیفا و AFC به عنوان بهترین بازیکن 50 سال اخیر فوتبال آسیا معرفی شدم و مهر و محبت خوبی از آنها دیدم اما خودم از این شرایطی که دارم خنده‌ام می‌گیرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها