کد خبر: ۲۸۳۶۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۱۵ دی ۱۳۹۳
وضعيت مالي اين روزهاي باشگاه پرسپوليس به شدت نابسامان است و به غير از عدم پرداخت حق و حقوق بازيکنان مشکلات ديگري نيز گريبانگير مجموعه اين تيم شده است.

به گزارش پایگاه 598، یکی از اصلی ترین مسائلی که باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شده، به کمبود البسه و لباس های آنها مربوط می‌شود. همانطور که می‌ دانید باشگاه پرسپولیس که برای تامین لباس هایش با شرکت آل اشپورت توافق کرده بود، پس از مخالفت های فوق العاده علی دایی و مصاحبه های تندی که سرمربی وقت پرسپولیس در مورد کیفیت این لباس ها داشت. این قرارداد بین پرسپولیس و آل اشپورت لغو شد تا اسپانسر باشگاه پرسپولیس با تولیدی ماکرون قرارداد جدیدی را امضا کند.

اما به نظر می‌ رسد پس از اینکه باشگاه پرسپولیس و اسپانسر به مشکل خورده اند و قرارداد بین آنها هم دچار مشکل شد، شرکت ماکرون نیز از تامین لباس های پرسپولیس دست کشید. حالا طبق ادعای بازیکنان پرسپولیس شنیده می‌ شود که آنها 6ماه است هیچ گونه البسی را دریافت نکرده اند. به معنای دیگر آنها هنوز با لباس های تابستانی خود تمرین می‌ کنند و هنوز لباس تمرینی گرم نگرفته اند.

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که طی 2 روز گذشته با "ورزش سه" صحبت می‌ کردند صراحتا اعتراف می‌ کردند که برای هر روز تمرین تنها یک دست لباس در اختیار آنها قرار می‌ گیرد آن هم به گونه ای که پس از تمرین صبح لباس هایشان را نمی‌ شویند چرا که تا تمرین بعدازظهر خشک نمی‌ شود. این ها مشکلاتی است که پرسپولیسی ها با آنها دست و پنجه نرم می‌ کنند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها