کد خبر: ۲۸۳۶۴
زمان انتشار: ۱۷:۵۹     ۰۶ آذر ۱۳۹۰

حضور تهمينه ميلاني درهيات داوران چهل و دومين جشنواره فيلم در شهر "گواي" هند در كنار داور صهيونيستي بايد از داوري انصراف مي‌داد.

جمال شورجه كارگردان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: حضور تهمينه ميلاني و يك چهره سينمايي از رژيم صهيونيستي در هيات داوران چهل و دومين جشنواره بين المللي فيلم در شهر "گوا"ي هند، چندان تناسب و تصوير خوبي ندارد.

وي افزود: اعتبار و ارزش اعلام انصراف تهمينه ميلاني خيلي بهتر و تاثيرگذارتر در سينما بود تا حضور  وي در جشنواره ، كه حال تا چه حد مي‌تواند براي اين كارگردان عزت و اعتبار بياورد.

شورجه ادامه داد: اگر تهمينه ميلاني در نقش مباحث فرهنگي و اهل قلم سينماي ما، موضع گيري شفاف و معتدلانه تري نسبت به كشور خود در مقابل فتنه هاي رژيم صهيونيستي انجام مي‌دادند ، بهتر بود.

وي بيان كرد: اگر تهمينه ميلاني مانند ورزشكاران برخورد مي‌كرد از منزلت بيشتري برخوردار بود تا اينكه در كنار داور صهيونيستي بنشيند و دوشادوش وي كه نمادي از يك دژخيمان است به قضاوت آثار هنري بپردازد.

شورجه خاطر نشان كرد: در سالهاي مختلف شاهد بوديم كه رژيم صهيونيستي مي‌خواهد به ايران لطمه بزند و هم اكنون نيز در صدد ترورها و عمليات بر ضد نظام بر مي آيد و در اين شرايط "تهمينه ميلاني" بايد ملي تر برخورد مي‌كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها