کد خبر: ۲۸۳۴۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۴ دی ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مدنی دیروز در دربی امیدها دو گل برای پرسپولیس به ثمر رساند به همین خاطر برخی به او لقب ایمون زاید را دادند.

مدنی در مورد این دیدار به خبرنگاران گفت: بازی خیلی حساس و برای ما برد خیلی مهم بود با درایت کادرفنی و کمک بچه ها در دقیقه 90 توانستیم نتیجه را به نفع خودمان برگردانیم.

او در مورد گلزنی در این دیدار ادامه داد: من نیمه اول موقعیت های زیادی داشتم که به خاطر استرس آنها را از دست دادم. بعد با تدبیر کادرفنی توانستم برخودم تسلط پیدا و دل هواداران را شاد کنم. من بازی رفت مصدوم و محروم بودم عوضش در بازی برگشت جبران کردم.

وقتی از این بازیکن سوال شد دربی امیدها چقدر به دربی بزرگ ها شباهت دارد پاسخ داد: اصلا قابل قیاس نیست. البته این بازی برای باشگاه و هواداران خیلی مهم است.

مدنی در پایان در مورد پیشنهاد از بزرگسالان پرسپولیس افزود: چند وقت پیش با پرسپولیس قرارداد 3 ساله بستم. انشاالله بازی های امیدها تمام شود می‌ توانم در جام باشگاه های آسیا و لیگ‌برتر در اختیار بزرگسالان باشم. پارسال هم از لیگ یک پرتغال پیشنهاد داشتم که آقای دایی اجازه نداد بروم گرچه خودم خیلی دوست داشتم بروم. از آقایان درخشان و عبدی هم تشکر می‌ کنم که شانس حضور در کنار بزرگسالان را در اختیارم گذاشتند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها