کد خبر: ۲۸۳۴۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۱۴ دی ۱۳۹۳
سعيد عباسي سرپرست باشگاه تراکتورسازي اعتقاد دارد عيسي اندوي دروازه بان جديد اين تيم مشکلي ندارد.
به گزارش پایگاه 598، عباسی در خصوص بازی وضعیت اندوی و بازیکنان سرباز و شرایط باشگاه مصاحبه ای با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید: اندوی تقریبا همزمان با سفر تیم به امارات به ایران آمد و فرصت نشد برای ادای توضیحات و رفع ابهام به پیش آقای علیپور برود. کارت بازی این بازیکن صادر شده و مشکلی ندارد. اما زمانی که او به ایران برگردد برای رفع ابهام به دیدار آقای علیپور می رود و ما هم به ایشان احترام می گذاریم.

او در خصوص وضعیت سربازان در جام باشگاههای آسیا توضیح داد: با آقای تاج و مسوولان هماهنگ کردیم با توجه به اینکه بازی های جام باشگاههای آسیا ملی است اجازه دهند یربازان برای تراکتور بازی کنند. چون سربازان برای تیم ملی در جام ملت های آسیا بازی می کنند خواهش کردیم این اتفاق بیافتد. قرار شده است سازمان لیگ این ماجرا پیگیری کند و به ما خبر دهد تا به احتمال زیاد اسم آن ها را در لیست آسیایی رد کنیم. البته برای ما مهم این است که بازیکنان سرباز آمادگی جسمانی شان را حفظ کنند.

عباسی در رابطه با وضعیت حامد لک گفت: کمیته انضباطی باشگاه اجازه تمرین به این بازیکن را داد البته به دلیل سرباز بودن حامد لک او در لیست تیم قرار داد. امیدوارم مردم تبریز هم این فرصت را به لک بدهند تا او بتواند جبران کند. قرار شده بعد از اردوی امارات سرمربی تیم در خصوص لیست نهایی تیم و حضور او در تیم نظر نهایی را بدهد البته او با چند روز وقفه به اردوی تیم اضافه شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها