کد خبر: ۲۸۳۴۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۱۴ دی ۱۳۹۳
سهراب بختياري زاده بازيکن سابق تيم هاي ملي و استقلال درباره پيروزي تيم‌ملي مقابل عراق مي‌ گويد: اين يک برد با ارزش بود.
به گزارش "ورزش سه"، بختیاری زاده در تحلیل این نتیجه گفت: من بازی را ندیدم اما بعدا هایلایت های بازی را از روی سایت شما تماشا کردم. به نظر من مهمترین قسمت این برد استفاده کی‌روش از جوان های تیم‌ملی بود و برایم جالب بود که آنها با وجود تجربه کم چنین با اعتماد به نفس بازی کردند که خود این مساله ناشی از ذهنیت قوی سرمربی تیم‌ملی است.

بختیاری زاده درباره شرایط کلی تیم‌ملی هم می‌ گوید: تیم‌ملی شرایط خوبی دارد اما با تاکتیکی که ما داریم در مواجهه با تیم های کوچک دچار مشکل خواهند شد. ایران مالکیت توپ را در اختیار ندارد که امروز هم همین طور بود. ما وقتی با تیم های ضعیف تر بازی می‌ کنیم، آنها مثل ما نمایش می‌ دهند و همین مساله باعث گره خوردن کار می‌ شود. به نظر من تیم‌ملی باید روی نوع دیگری از بازی و البته فوتبال مالکانه نیز تمرین کند.

کاپیتان سابق استقلال‌خوزستان درباره بحث کاپیتانی در استقلال و حضور رضا عنایتی هم گفت: به نظر من مشکلات استقلال خیلی مهمتر از بازوبند کاپیتانی است. بازوبند یک تکه پارچه بیشتر نیست و به اعتقاد من اصلا نباید درباره آن صحبت بشود. بخصوص که استقلال امسال نتایج خوبی نگرفته و هواداران این تیم امیدوارند در نیم فصل دوم شرایط تغییر کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها