کد خبر: ۲۸۳۴۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۰۶ آذر ۱۳۹۰
وبلاگ هارس نوشت:

انسان محتضر برای نجات خود به هر چیزی متوسل  می شود و از هرچیزی  به عنوان یک شانس حیات نهایت استفاده را می کند   این شرح حال جنبشی است که در خزان عمر خود  رنگ زرد  را جایگزین سبز جلبک فام خود کرده است . جنبشی که این روز ها  برای اعلام حضور خود از عریان شدن یک دختر مصری مسرور است و اعلام می کند که ما تا پای جان از او حمایت خواهیم نمود . آری جنبش سبز  و خوشحالی های دوباره ...



خارج نشینان به خواب رفته ی جنبش سبز وقتی مطلع شدند که دختری مصری  برای اعتراض عکس های عریان خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده از او حمایت نمود و اعلام کرد ، راه او را ادامه خواهیم داد .  این جنبش که از زمان اعتراضات مردمی مصر این حرکت ها را  ازادی بخش می دانست  با عتراض این دختر مبنی بر اسلامی بودن این انقلاب و مخالفت با آن نه تنها حرف خود را به شکلی خیلی مفتضح عوض کرد بلکه با توسل به دورغ او را یکی از یاوران سکولار و سکلاریسم جهانی خواند .

از این حرکت رسانه های معاند و ضد انقلاب این نتیجه را می توان گرفت که  آنها برای کسب جایگاه مجدد در کشور های همسایه هر حرکت مخالف را  صدد برابر انعکاس داده و چنان مصاده به مطلوب می کنند که گویا این حرکت ها  توسط میلیون ها مخالف صورت گرفته است .

این رسانه ها حمایت های میلیونی ، نماز جماعت های کیلومتری و اتحاد مردم کشور های انقلاب شده را نمی بینند آن وقت دختری معلوم الحال عملی غیر اخلاقی را به بهانه ی مخالفت با انقلاب مصر انجام می دهد چنان آن را منعکس می کنند که گویی تمام مردم مصر لخت شده اند .

به هر حال دشمنان احمق تفکراسلامی برای نجات از تنگنا دست به هر چیزی می زنند ولی آن روز را خواهیم دید که برای فرار از این تنگنا دست به یک حرکت انتحاری بزنند .  تا نشان دهند اگر در زمان حیاتمان ما را ندیدید ولی امروز شاهد نبود ما باشید . 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها