کد خبر: ۲۸۳۴۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۴ دی ۱۳۹۳
مهاجم استقلال‌خوزستان معتقد است سرمربي تيم‌ملي مي‌ توانست حداقل پاسپورت چند بازيکنان اين تيم را بگيرد تا بدانند کي‌روش به تيم هاي ميانه جدول هم توجه مي‌ کند.
مهدی مومنی در مورد بازی های تدارکاتی استقلال‌خوزستان به "ورزش سه" گفت: دیروز با ملوان بازی داشتیم و بردیم و در کل 4 بازی را پشت سر هم با پیروزی بیرون آمده ایم.

او در مورد شرایط اردوی کیش ادامه داد: اردو خوبی را پشت سر گذاشتیم و دیروز، روز آخرش بود. کادرفنی چند روزی را مرخصی دادند تا ما کمی استراحت کنیم.

مومنی درباره تعطیلات لیگ نظرش را اینگونه بیان کرد: باید سعی کنیم در این مدت خودمان را از لحاظ بدنی آماده نگه داریم تا لیگ را خوب شروع کنیم. تمام فکر و ذکر کادرفنی این است که نقاط ضعف را پوشش دهد. در اولین بازیمان در شروع لیگ با نفت‌تهران بازی داریم. دیگر نمی‌ خواهیم بی تجربگی های نیم فصل اول را تکرار کنیم چون خیلی از این مساله ضربه دیدیم.

او در مورد خریدهای استقلال گفت: ما دو تا خرید قبل از نقل و انتقالات کردیم که هم بائو و سیدصالحی به کارمان آمدند به تازگی هم محسن بیات را جذب کردیم.

مومنی در پایان در مورد هدفش برای نیم فصل دوم افزود: هدف های بزرگی در سر داشتم که یکی از آنها دعوت شدن به تیم‌ملی بود که به آن نرسیدم شاید چون تیم مان پایین جدول است بازیکن از آن به تیم‌ملی دعوت نشد. کاش حداقل یکی از بچه ها را به اردو می‌ برد حالا ما کاری به استرالیا نداریم حداقل می‌ توانستند از دو، سه تا از بچه های ما پاسپورت بگیرند ولی به هر حال هر چه باشد نظر کی‌روش قابل احترام است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها