کد خبر: ۲۸۳۳۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۱۵ دی ۱۳۹۳
براي گزارشگر آن بازي متأسفم كه ندانسته و فقط از روي عشق و علاقه به پيراهن پرسپوليس با آبروي من بازي كرد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پرسپولیسی‌ها شدیداً به بازی کردن سروش سعیدی، دفاع یارگیر فولاد اعتراض دارند و می‌گویند بازی این تیم با شاگردان اسکوچیچ باید 3 بر صفر به سود آنها شود. از طرفی سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفته بود این بازیکن به آنها کلک زده است. خود سعیدی اما نظرات دیگری دارد. تازه‌ترین حرف‌های سعیدی را در گفت‌وگو با خبرورزشی می‌خوانید.

سروش! داستان كلك زدن تو به سازمان وظيفه عمومي ناجا چيست؟
من كلك نزدم و واقعاً معافيت تحصيلي گرفته‌ام. شما اگر به دفاتر پليس +10 مراجعه كنيد و درخواست معافيت تحصيلي ارائه دهيد تنها در صورتي اين برگه را به شما مي‌دهند كه واقعاً دانشجو باشيد و در غير اين‌صورت سيستم ارور مي‌دهد.

پس واقعاً دانشجو هستي؟
بله ورودي سال 89 دانشگاه ايذه در رشته تربيت‌بدني هستم.

ترم چندم؟
ترم پنجم ولي فقط 8 واحد در ترم اول پاس كردم و بقيه را مرخصي گرفته‌ام!

پس چرا مهدي تاج به باشگاه نامه زده و گفته نبايد ديگر براي فولاد به ميدان بروي؟
نمي‌دانم. اول كه گفتند ديپلمم جعلي است و بعد از آن هم گفتند اصلاً دانشجو نيستي. وقتي مدارك كامل ديپلم و دانشگاهي‌ام را دادم، گفتند چون پيش‌دانشگاهي نرفتي تخلف كرده‌اي. بعد دوستان متوجه شدند رشته‌هاي فني اصلاً پيش‌دانشگاهي نياز ندارد. جالب است بعد از آن هم گفتند متولد 70 نيستي و شناسنامه‌ات مشكل دارد و سال تولد واقعي تو 68 است. خدا را شكر ثبت احوال هم شناسنامه‌ام را تأييد كرد و ديگر نمي‌دانم مشكل چيست كه گفته‌اند نمي‌توانم بازي كنم.

داستان شكايت پرسپوليسي‌ها از تو چيست؟
فقط مي‌توانم بگويم براي گزارشگر آن بازي متأسفم كه ندانسته و فقط از روي عشق و علاقه به پيراهن پرسپوليس با آبروي من بازي كرد!

منظورت محمدرضا احمدي است؟
بله. او يك پرسپوليسي متعصب است و وقتي ديد تيمش در زمين حريف ما نمي‌شود، ‌گير داد به سربازي من. چطور سازمان صدا و سيما به مجريان خود تذكر نمي‌دهد بدون سند و مدرك با آبروي كسي بازي نكنند؟! نمي‌دانم او از چه كسي خط گرفته بود كه بارها در طول اين مسابقه مدعي شد كارت معافي من باطل شده است. آقاي گزارشگر 6 آتيشه پرسپوليسي، اگر كارت من ايراد داشت نماينده‌ ساز‌مان ليگ اجازه نمي‌داد بازي كنم. به نظرم برخي‌ها كه با فولاد مشكل دارند مي‌خواهند با چنين حرف‌هاي بي‌اساسي مشكل خود را طور ديگري حل كنند.

راستي سروش، در تيم شما بازيكني هم هست كه اصلاً سربازي رفته باشد؟
خنده. آره بابا خيلي‌ها هستند. البته وقتي تيمي جوانگرايي مي‌كند طبيعي است كه چنين مشكلاتي پيش بيايد و بازيكني كه دانشجو است يا هنوز به سن سربازي نرسيده، چطور بايد به سربازي برود؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها