کد خبر: ۲۸۳۳۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۴ دی ۱۳۹۳
مدافع ارمني استقلال ادعا مي‌ کند که 5 ماه است که از استقلال پولي دريافت نکرده است اما ياد نگرفته که بخاطر مسائل مالي سر تمرين نيايد.

به گزارش پایگاه 598 در حالی که اردوی استقلال در کیش از روز گذشته شروع شده هنوز کرار به تمرینات استقلال نیامده است. او شرط کرده که فقط در صورتی حاضر است به تمرینات اضافه شود که باشگاه به تعهداتش عمل کند. صحبت های هرائل مگویان با "ورزش سه" را در زیر می‌ خوانید.

5 ماه است که پول نگرفته ام
5 ماه است که هیچ پولی دریافت نکرده ام، من حتی از بازیکنان ایرانی هم بیشتر به پول احتیاج دارم ولی هرگز صحبتی در مورد بازی نکردن، نکرده ام. یاد نگرفته ام که به خاطر پول در تمرینات حاضر نشوم. با این حال امیدوار هستم باشگاه به تعهداتش عمل کند.

در تعطیلات سال نو پولی نداشتم
من برای تعطیلات سال نو به کشورم رفتم اما حتی یک ریال هم باشگاه به من پول نداد. شما تصور کنید که من برای خانواده ام باید پول می‌ بردم اما نتوانستم این کار را انجام دهم و واقعا از این موضوع شرمنده شدم.

من از کشوری فقیر آمدم
من از کشوری آمدم که بازیکنان آن مشکل مالی دارند. ارمنستان کشور فقیری است و من برای پول به ایران آمدم. این کار من را سخت کرده است به هرحال همیشه بازیکنی که از خارج کشور به ایران می‌ آید، با هدف رفع مشکلات مالی راهی کشوری بیگانه می‌ شود و من واقعا در شرایط بدی قرار گرفته ام.

5 خانواده را خرج می‌ دهم
شاید باورتان نشود ولی من در ارمنستان مخارج 5 خانواده را تامین می‌ کنم. به همین دلیل هم هست که می‌ گویند من از بازیکنان ایرانی بیشتر نیاز به پول دارم. اما آدمی نیستم که بخاطر پول از یک کشور بروم یا در تمرینات آن شرکت نکنم. به قراردادم تا لحظه آخر پایبندم و همه تلاشم را برای موفقیت استقلال می‌ کنم.

باشگاه باید به تعهداتش عمل کند
باشگاه باید به تعهداتش در مورد بازیکنان عمل کند همانطور که بازیکنان تا روز آخری که با استقلال قرارداد دارند باید با تمام وجود کار کنند. من امیدوارم که مشکلات ما حل شود تا با ذهن آزاد بتوانیم به بازی های نیم فصل دوم فکر کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها