کد خبر: ۲۸۳۱۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۳ دی ۱۳۹۳
عادل کلاه کج بازيکن سابق استقلال خوزستان که در فصل نقل و انتقالات به راه آهن تهران پيوست. امروز اولين جلسه تمريني خودش را با اين تيم انجام داد.
به گزارش پایگاه 598 کلاه کج در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: «خدا را شکر بسیاری از بازیکنان راه آهن همبازیهای خود من بودند. برای همین هم زمان کمتری برای هماهنگی با آنها نیاز دارم. بعد از تیمهای فولاد، و سپاهان و پرسپولیس و صبا، راه آهن پنجمین باشگاهی است که من در آن حضور دارم.خدا را شکر امروز در جلسه تمرینی که در باشگاه راه آهن داشتم. با بسیاری از این بازیکنان هم تیمی بودم و آنها را می شناسم. به عقیده من تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است و در کل تیم ما و کادر فنی انگیزه های زیادی برای بهتر شدن در لیگ دارند.البته راه آهن هم مثل بسیاری از تیمهای لیگ مشکلاتی دارد که امیدوارم هر چه زودتر برطرف شود.»

من هیچ صحبتی در مورد آقای ویسی و یا اینکه او از بازیکنان تاجر اهل مالی استفاده می کند، نکرده ام. من در این گفتگو نه از مربی حرف زدم و نه از بازیکن خاصی نام بردم. بعد از قول من تیتر زدند«حمله عادل کلاه کج به مربی استقلال خوزستان!» من 14،15 سال است که در فوتبال هستم . تا به حال کسی ندیده که من همچین صحبتهایی انجام دهم. منظور من مربی خاصی نبوده و زمانی هم که از بازیکنان خارجی صحبت کردم نامی از کشور خاصی نیاوردم و اینکه منظورم این بوده که بعضی از بازیکنان خارجی که به ایران می آیند سطح بالایی ندارند. »
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها