کد خبر: ۲۸۳۱۳۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۱۳ دی ۱۳۹۳
محسن ايران نژاد اميدوار است مشکلات راه‌آهن هر چه زودتر حل شود تا بازيکنان بلاتکليف اين تيم سروساماني به خود بگيرند.
به گزارش پایگاه 598  ایران نژاد در مورد شرایط باشگاه راه‌آهن به "ورزش سه" گفت: امروز تمرین نکردیم و همین طور رفتیم تا خودی نشان دهیم باشگاه راه‌آهن فقط اسمش باشگاه است و هیچ شباهتی به باشگاه ندارد. امروز نشستیم و با کادرفنی صحبت کردیم. متاسفانه اگر این شرایط ادامه داشته باشد، راه‌آهن سقوط می‌ کند. هیچ کس هم نیست که پاسخگو باشد.

او در مورد مسوولیت دادستانی در این بین ادامه داد: بحث اینجاست که یک مسوول پیدا شود تا تیم را از دادستانی خریداری کند. تمام امیدمان به این است که شخص مورد نظر پیدا شود، خیلی سخت است فکر کنید که برای یک تیم لیگ‌برتری چنین شرایطی پیش آمده. هیچ اهمیتی به راه‌آهن داده نمی‌ شود.

این بازیکن در مورد ندادن رضایتنامه در مورد راه‌آهنی ها نظرش را اینگونه بیان کرد: کسانی که می‌ گفتند ما حق جدایی نداریم، الان هم بیایند مشکلات را برطرف کنند و حداقل به ما این قول را بدهند که وضعیت درست می‌ شود، اما متاسفانه چنین چیزی نیست.

ایران نژاد در پایان افزود: تشکر می‌ کنم از آقای استیلی نیم فصل اول واقعا زحمت کشید و در عرصه ملی چنین جوان خوب معرفی کرد. به خاطر او به این تیم آمدم ولی قسمت نبود که حمیدخان در راه‌آهن بماند و در آخر از خدا می‌ خواهم که ما شرمنده زن و بچه مان نشویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها