کد خبر: ۲۸۳۱۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۱۳ دی ۱۳۹۳
امين حاج محمدي بازيکن مصدوم نفت‌تهران است که از دوشنبه به جمع هم تيمي هايش اضافه مي‌ شود .
به گزارش پایگاه 598 حاج محمدی در مورد شرایط مصدومیتش به "ورزش سه" گفت: 10 روزی می‌ شود که از ناحیه چهارسر زانو مصدوم شده ام و انشاالله از دوشنبه می‌ توانم مجددا تمرین کنم.

او نظرش را در مورد تعطیلات لیگ اینگونه بیان کرد: مسلما هیچ فوتبالیستی دوست ندارد که دوباره بدنسازی کند، دوباره به شرایط اول فصل برگشته ایم سه نماینده در تیم‌ملی بزرگسالان داریم. 4، 5 نفر در تیم‌ملی امید، یکی، دو نفر در تیم‌ملی جوانان تعداد نفراتمان سر تمرین کم است و واقعا اذیت می‌ شویم. اول فصل 46 جلسه تمرین بدنسازی داشتیم الان هم 43 جلسه ولی بالاخره به خاطر تیم‌ملی کشورمان هم که شده، باید این شرایط را بپذیریم.

مدافع نفتی های تهران درباره اینکه این تیم نیم فصل دوم هم می‌ تواند مدعی باشد یا خیر گفت: انشاالله که اینطور باشد، داریم سخت تمرین می‌ کنیم. صدرجدول را راحت به دست نیاورده ایم که راحت از دستش بدهیم. به هیچ وجه اشتباهاتی که پارسال مرتکبش شدیم را تکرار نمی‌ کنیم. آقای منصوریان هم از نظر اخلاقی و فنی این تیم را زیر و رو کرده است.

حاج محمدی در پایان در مورد اینکه تیمشان در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کرد یا نه افزود: ما تیممان خیلی کامل بود حتی روی نیمکت مهره هایی داریم که می‌ تواند نتیجه را تغییر دهد. ما نیمکت ضعیفی نداریم. در فصل نقل و انتقالات فقط یک مهاجم هلندی گرفتیم و این در حالی است که سه مهاجم ما در طول فصل فوق العاده کار کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها