کد خبر: ۲۸۳۱۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۱۳ دی ۱۳۹۳
مجيد صالح مربي تيم اميد شرايط اين تيم را در مرحله اول انتخابي المپيک مثبت ارزيابي مي‌ کند.
به گزارش پایگاه 598  صالح در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر می‌ کنم که در کل شرایط تیم امید خوب است و این تیم با نظم خاصی تمریناتش را پیگیری می‌ کند. ما پیش از این دو سری بازیکن به تیم امید دعوت کردیم که آنها از بازیکنان لیگ‌برتری بودند. حالا از بازیکنان لیگ یک و دو دعوت کرده ایم، واقعا بازیکنان با استعدادی در لیگمان داریم شاید خیلی از آنها فرصت بازی کردن برای تیم امید را پیدا نکنند ولی این برای ما یک نقطه اطمینان است.

او در مورد اینکه گفته می‌ شود بازیکنان تیم  امید تجربه بازی های بین المللی را هم ندارند گفت: کادرفنی تیم امید مشکلی از نظر تجربه بین المللی ندارد چون همگی کادر مجربی هستند، اما مشکل ما عدم تجربه بازیکنانمان است که این کمی برای ما مشکل ساز شده است. اگر ما می‌ توانستیم اردوهای تیم امیدرا 4 ماه پیش برگزار کنیم شاید الان این مشکلات وجود نداشت. اما به هر حال با این شرایط کارمان را پیش می‌ بریم.

او در مورد مرحله اول انتخابی المپیک ریو هم گفت: ما با نپال، فلسطین، افغانستان و عربستان همگروه هستیم که البته همه این تیم ها پیشرفت زیادی کرده اند و ما باید تمام این بازی ها را جدی بگیریم. شانسی که داریم این است که این بازی ها در تهران برگزار می‌ شود و اگر از این مرحله به سلامت عبور کنیم، 10 ماه فرصت داریم تا تیمی قوی را راهی مرحله نهایی انتخابی المپیک کنیم. جدی ترین حریف ما عربستان است اما فراموش نکنید تیم هایی مثل افغانستان احتمال دارد از بازیکنان صغرسن استفاده کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها