کد خبر: ۲۸۳۰۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۳ دی ۱۳۹۳
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در واکنش به نظر برخي رسانه ها مبني بر اين که اين تيم بازيکنان بي کيفيت خارجي را جذب کرده است، گفت: تلاش ما جذب بازيکنان ملي پوش با کيفيت کشورهاي خارجي آن هم با نازلترين قيمت بوده است.

به گزارش598،و به نقل از ایسنا، علی پورکیانی اظهار کرد: سومیلا دیاکیته، دروازه‌بانی که ما از کشور مالی جذب کردیم برای سومین بار متوالی در این فصل بر اساس قانون فیفادی، جهت حضور در تیم ملی کشورش دعوت شده است و هم اکنون در آن جا حضور دارد.

وی بیان کرد: علیرغم این که برخی از سایت ها نظرشان این بوده است که ما بازیکنان ضعیف خارجی و بی کیفیت را جذب کرده ایم باید بگویم به این صورت نبوده است و تلاش ما جذب بازیکنان ملی پوش کشورها آن هم با نازلترین قیمت ها بوده است و سعی کرده ایم بازیکنان با کیفیت را به خدمت بگیریم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: علی دغاغله پنجمین بازیکنان تیم ما است که از سوی آقای خاکپور سرمربی تیم ملی امید به اردوی این تیم دعوت شده است. ضمن این که از تیم ما محمدعلی صفیا هم به عضویت تیم ملی جوانان درآمد. باشگاه استقلال خوزستان تلاشش بر این بوده است که در رده های سنی پایه نیز به خوبی کار کند و این موضوع همیشه مد نظر ما بوده است.

وی همچنین درباره اردوی این تیم در کیش گفت: شرایط به خوبی پیش می رود و امروز یک بازی تدارکاتی با تیم ملوان در پیش داریم. تیم ما چهاردهم دی ماه به اهواز برمی‌گردد و پس از سه روز استراحت از هجدهم دی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز می کند و پس از آن هم 22 دی در مسابقات چهار جانبه هیات استان با نفت مسجدسلیمان بازی داریم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها