کد خبر: ۲۸۲۹۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۳ دی ۱۳۹۳
سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران اعتقاد دارد این تیم برای موفقیت در مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا شانسی ندارد.

به گزارش پایگاه 598، غلامحسین پیروانی در مورد کناره‌گیری کریمی از کادر فنی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: «من اعتقاد دارم سرمربی یک تیم باید به همکارانش شخصیت بدهد. وقتی قرار است مربی در یک جایی کار کند باید برای او ارزش قائل شوند، نه اینکه رفتارها از روی تظاهر باشد. اگر کریمی تشخیص داده که به او بی‌حرمتی شده است، قطعاً بهترین تصمیم را گرفته است. به هر حال یک مسئله مهمی وجود داشته که او این تصمیم را گرفته است.»

 

پیروانی ضمن یادآوری جدایی چند مربی دیگر از کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: «نمی‌دانم چرا وقتی کی‌روش دستیار نمی‌خواهد برای خود دستیار می‌آورد! به نظر من نباید با شخصیت افراد بازی کرد و ما باید احترام مربیان را حفظ کنیم. کی‌روش باید به مربیان ایرانی احترام بگذارد و بداند که ایران در آسیا با مربیان ایرانی قهرمان شده است.»

 

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران درمورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: «روی کاغذ شانس زیادی برای موفقیت نداریم اما به هر حال بازیکنان ایران گاهی اوقات قابل پیش‌بینی نیستند. تیم‌های دیگر واقعاً کار کرده‌اند و ما کار سختی داریم ولی امیدوارم و دعا می‌کنم نتیجه بگیریم.»

 

سرمربی پیشین تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز خاطر نشان کرد: «ایرانی‌ها همیشه نشان‌ داده‌اند که برخی مواقع کارهای سختی انجام می‌دهند که هیچکس نمی‌تواند آن را پیش‌بینی کند. نمونه این کارهای سخت، بازی معروف ایران و استرالیا در مرحله انتخابی جام جهانی 98 و یا پیروزی مقابل کره‌جنوبی در زمین کره‌ای‌هاست.»

 

وی با اشاره به مصاحبه‌های اخیر کی‌روش گفت: «کی‌روش از همین حالا گفته که مراحل آماده‌سازی تیم ملی خوب نبوده است. به نظر من او برای ناکامی احتمالی از حالا بهانه می‌آورد و می‌خواهد از مسئولیتی که دارد به نوعی شانه خالی کند.»

 

پیروانی خاطر نشان کرد: «اگر او به این نتیجه رسیده که تیم ملی خوب آماده نشده است، نباید با این تیم به جام ملت‌ها می‌رفت. من اعتقاد دارم اگر تیم ملی نتیجه نگیرد، کی‌روش باید شهامت داشته باشد و به اشتباهاتش اعتراف کند.»

 

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران افزود: «اگر فوتبال ایران امکانات ندارد، چرا کی‌روش سه سال است در ایران مربیگری می‌کند؟ این حرف‌ها بهانه‌ای است برای ناکامی احتمالی تیم ملی. اگر کی‌روش اعتقاد دارد که برای تیم ملی تدارک خوبی صورت نگرفته است، نباید همراه تیم ملی به استرالیا می‌رفت. این صحبت‌ها قشنگ نیست و بهتر است که صداقت در رفتار و کردار ما وجود داشته باشد.»

 

پیروانی خاطرنشان کرد: «وقتی مربی متوجه شود که آبرویش در خطر است، تلاش می‌کند که کنار برود، نه اینکه آبروی خودش را از بین ببرد. زمانی که در تیم امید سرمربی بودم، متوجه شدم بهرام افشارزاده قصد مصاحبه درباره ما را دارد و به همین خاطر از سمتم کناره‌گیری کردم.»

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها