کد خبر: ۲۸۲۹۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۳ دی ۱۳۹۳
سرمربی صبای قم گفت: «پرسپولیس برای من عزیز است اما من فعلا یک صبایی هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می کنم.»

به گزارش پایگاه 598، مهدی تارتار در رابطه با وضعیت تیمش در پایان نقل و انتقالات اظهار داشت: «در بحث نقل و انتقالات باید تمام جوانب را در نظر بگیریم. تیم ما جایگاه خوبی در جدول داشت و از طرفی باشگاه بضاعت زیادی برای خرید بازیکن نداشت. بیشتر برای ما مهم بود بازیکنانی که انگیزه دارند را جذب کنیم. در هر صورت تا حدودی راضی هستیم و باید از باشگاه نیز تشکر کنم.»

 

وی با اشاره به مخالفت با پیوستن کلانتری به پرسپولیس تصریح کرد: «کلانتری خودش علاقه مند بود که به یک تیم بزرگ مثل پرسپولیس برود. باشگاه صبا نیز مبلغی را برای این انتقال درخواست کرده بود که پرسپولیسی ها راضی به پرداخت این مبلغ نشدند و در نهایت نیز منتفی شد. همچنین از آنها خواستیم که یک بازیکن خود را در قبال کلانتری به ما بدهند که باز هم خبری نشد.»

 

سرمربی صبای قم در خصوص برخی انتقادات از اینکه او به عنوان یک پرسپولیسی راضی به کمک به تیم سابقش نشده، اذعان داشت: «اینطور مسائل به باشگاه برمی گردد. باشگاه روی بازیکنش هزینه کرده و نمی تواند به راحتی آنرا از دست بدهد. پرسپولیس برای من عزیز است اما من فعلا یک صبایی هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می کنم.»

 

تارتار در ادامه با تشریح برنامه های تیمش گفت: «فعلا تمرینات خود را در قم دنبال می کنیم و در هفته آینده به اردو می رویم که احتمالا مقصدمان کیش خواهد بود. باید زحمت زیادی بکشیم زیرا کارمان در نیم فصل دوم خیلی سخت است.»

 

وی در پایان درباره وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت ها خاطرنشان کرد: «تیم ملی اردوی خوبی را در آفریقا پشت سر گذاشت و چند بازیکن جوان نیز به ترکیب اضافه شده اند. خدا را مشکل سربازان نیز حل شد و این انتظار می رود که پس از سالها در استرالیا شاهد قهرمانی تیم کشورمان باشیم. این بزرگترین آزمون کی روش از زمان ورودش به ایران خواهد بود زیرا اکثر تیمهای حاضر در این تورنمنت پایین تر از ما هستند. البته برخی حواشی مثل قهر کریمی برای تیمی که می خواهد قهرمان آسیا شود، خوب نیست و کی روش باید آنها را مدیریت کند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها