کد خبر: ۲۸۲۶۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۱۱ دی ۱۳۹۳
محمد نوري شايعه قهرش از اين تيم به واسطه عدم دريافت مطالباتش را تکذيب کرد
به گزارش598،کاپیتان پرسپولیس در گفت و گو با "ورزش سه" در مورد دلایل غیبتش در تمرینات چند روز اخیر بیان کرد: من از ابتدای هفته قبل در تماسی با آقای درخشان از او یک هفته مرخصی گرفتم. طی هماهنگی که با سرمربی تیم داشتم خواستم که چند روزی استراحت کنم چون هم از نظر بدنی خسته بودم و هم خط خوردنم از تیم ملی باعث شده بود تا از نظر روحی نیز تحت فشار قرار بگیرم. همین موضوع باعث شد تا در گفت و گو با آقای درخشان از او چند روزی مرخصی بگیرم. کمااینکه امروز هم در تمرین حاضر شدم.

نوری در واکنش به شایعاتی که پیرامون قهر او به خاطر دریافت نکردن مطالباتش منتشر شده بود گفت: نمی دانم چرا عده ای از دوستان لطف داشته اند و مطالب اینچنینی را منتشر کرده اند. من سال ها در پرسپولیس حاضر هستم و از این فراز و نشیب های مالی زیاد دیده ام. اما نرفتن من سر تمرینات هیچ ربطی به مسائل مالی نداشت. اما متاسفانه مطالبی در این چند روزه مطرح شد که تصمیم گرفتم زودتراز موعد مقرر در تمرینات حاضر شوم. طبق هماهنگی با آقای درخشان قرار بود من از شنبه هفته آینده به تمرینات بروم، اما شایعاتی در این چند روز مطرح شده بود، باعث شد تا امروز به تمرین بروم.

هافبک گلزن پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس در این مدت به اندازه کافی اخبار حاشیه ای داشته است، اخبار حاشیه ای که باعث شده تا هواداران با ناراحتی و نگرانی مسائل تیم را تعقیب کنند. اما من نمی خواستم به خاطر غیبتم در تمرینات در بیشتر شدن نگرانی های آنها سهمی داشته باشم. به همین دلیل به جای اینکه روز شنبه به تمرین بروم امروز رفتم.

نوری در پاسخ به این شایعه که آیا درصدی از مطالباتش را دریافت کرده که حاضر شده در تمرین حضور پیدا کند، بیان کرد: خدا می داند که چنین شایعاتی اصلا درست نیست. من بعد از گفت و گویی که با آقای طاهری داشتم هنوز یک ریال هم دریافت نکرده ام و نمی دانم چرا غیبتم در تمرینات و یا حضور امروز در درفشی فر را به مسائل مالی ربط می دهند؟ چرا که خدا شاهد است که من هنوز پولی دریافت نکرده ام.

محمد نوری در مورد انتقادهایی که از خریدهای جدید پرسپولیس مطرح می شود افزود: من به عنوان بازیکن در جایگاهی نیستم که در مورد خریدهای پرسپولیس یا بازیکنان دیگر اظهارنظر کنم. اما واقعیت این است که آقای درخشان براساس نیازهایش و براساس امکانات باشگاه در نقل و انتقالات حاضر شده است. ما در نیم فصل اول در چند پست احساس ضعف می کردیم و کادرفنی تیم هم براساس همین نیازها دست به جذب بازیکن زده است. بنابراین بهتر است قضاوت زودهنگام نداشته باشیم.

نوری اضافه کرد: در تمام سال های گذشته شاهد بودیم بسیاری از ستاره های فوتبال ایران به پرسپولیس آمدند اما نتوانستند خود را باشرایط این تیم وفق دهند و پس از مدتی هم از این تیم جدا شدند. برعکس هم داشته ایم بازیکنانی که چندان نام مطرحی در فوتبال ایران نبودند، اما پس از پیوستن به پرسپولیس ستاره شدند و حتی به تیم ملی راه پیدا کردند. بنابراین نمی توان در مورد خریدهای پرسپولیس قضاوت زودهنگامی داشت. باید صبر کرد و دید در ادامه راه چگونه می توانند خود را در پرسپولیس نشان دهند.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه آیا به نیم فصل دوم خوشبین است یا نه، چنین گفت: من مطمئنم بدتر از نیم فصل اول نتیجه نخواهیم گرفت. ما در 7، 8 بازی گذشته همگان شاهدند که از نظر تاکتیکی مشکل خاصی نداشتیم. هیچ تیمی از نظر تاکتیکی و فنی نتوانست به ما غلبه کند. اگر هم شکست خوردیم به خاطر اشتباهات فردی بازیکنان بود. مطمئنا با رفع این مشکلات و اشتباهات فردی من امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

نوری در پایان در مورد خط خوردنش از تیم ملی بیان کرد: در مورد تیم ملی فعلا صحبتی نمی کنم و تنها آرزویم موفقیت و قهرمانی تیم ملی کشورم در جام ملت های آسیاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها