کد خبر: ۲۸۲۵۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۱ دی ۱۳۹۳
دو تيم تاتنهام و چلسي، در حساس ترين ديدار هفته ي بيستم ليگ برتر به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش598، تمامی بازی‌هایی که چلسی در آنها امتیاز از دست داده، خارج از خانه بوده ولی مورینیو مطمئن است که تیمش در این بازی نتیجه خواهد گرفت.


تاتنهام

شاگردان پوچتینو با کسب 31 امتیاز از 19 بازی، در رده ی هفتم جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود موفق به کسب 4 پیروزی و 1 تساوی شده اند که تساوی آنها به دیدار مقابل منچستریونایتد باز می‌گردد. پس از شکست 3-0 مقابل چلسی، تاتنهام تا به حال در بازی‌هایش شکست نخورده و آمار خوبی از خود به جای گذاشته است. آنها با کسب تساوی مقابل منچستریونایتد موفق شدند روند خوب یونایتد در چند هفته ی اخیر را هم متوقف کنند و پوچتینو امیدوار است این روحیه خوب، در دربی لندن تیمش را مقابل حریف یاری کند. همچنین تاتنهام در خانه آمار بسیار خوبی مقابل چلسی دارد و در 8بازی اخیر، تنها یک شکست داشته و 3 پیروزی کسب کرده است.

چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو با کسب 46 امتیاز از 19 بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته اند. همچنین در 5 بازی اخیر، 4 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده که تساوی به دیدار خارج از خانه مقابل ساوتهمپتون باز می‌گردد. چلسی تمامی دیدارهای خانگی را با پیروزی پشت سر گذاشته ولی در دیدارهای خارج از خانه، امتیازات زیادی از دست داده است دیدار مقابل تاتنهام در وایت هارت لین از بازی‌های سخت فصل برای چلسی محبسوب می‌شود ولی مورینیو در مصاحبه پیش از بازی، عنوان کرد که مطمئن است تیمش می‌تواند با پیروزی این بازی را ترک کند. دیدیه دروگبا آمار فوق‌العاده ای مقابل تاتنهام دارد. او در 9 بازی ، 4 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها