کد خبر: ۲۸۲۳۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۵۳     ۱۰ دی ۱۳۹۳
سيدمهدي سيدصالحي که خودش يکي از خريدهاي استقلال‌خوزستان قبل از فصل نقل و انتقالات است معتقد است که اين تيم آنقدر خوب است که نياز به مهره جديدي براي نيم فصل دوم نداشت.
به گزارش598،سیدصالحی در مورد شرایط اردویشان در کیش به "ورزش سه" گفت تا از شنبه صبح به کیش آمدیم. تمرینات خوبی در دو نوبت انجام می‌ دهیم. تا الان 2 بازی تدارکاتی انجام داده ایم فردا هم با سپاهان بازی داریم. بچه ها هم در این اردو بیشتر با هم هماهنگ شده اند. انشاالله برای شروع نیم فصل دوم آماده می‌ شویم.

وقتی از او سوال شد به نظرش استقلال‌خوزستان در فصل نقل و انتقالات ضعیف عمل نکرده پاسخ داد: به نظرم من بازیکنان در هر پست داریم. با شناختی که از آقای ویسی دارم او کارش را بلد است. حتی می‌ توامن بگویم که ما می‌ توانیم 2، 3 نماینده در تیم‌ملی در جام ملت های آسیا داشته باشم. بازیکنانی چون مجیدی، سیف‌اللهی و مومنی حقشان بود که دعوت شوند. امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم دل مردم اهواز را شاد کنیم.

سیدصالحی در پایان افزود: تمام تلاشمان این است که بتوانیم به یک رتبه تک رقمی دست پیدا کنیم. انشاالله پرودگار هم کمک کند حتی تیم های دیگر هم باید ما را دعا کنند همانطور که ما برای آنها خیر می‌ خواهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها