کد خبر: ۲۸۲۳۸۴
زمان انتشار: ۲۱:۵۱     ۱۰ دی ۱۳۹۳
معيني:
عضو هيات مديره استقلال ادعا مي‌ کند که مخالف تغييرات زياد در اين تيم است. مسعود معيني که خودش سابقه بازي کردن در تيم‌ملي را دارد، صحبت هاي جالبي در مورد اوضاع استقلال، امير قلعه‌نويي و رابطه اش با منصور پورحيدري مرد قديمي آبي ها دارد.
به گزارش598،گفت‌وگوی اختصاصی "ورزش سه" با مسعود معینی را از دست ندهید.

مخالف تغییرات زیاد هستم

من خودم شخصا علاقه زیادی به تغییرات در نیم فصل ندارم. دلیل آن هم مشخص است، بازیکنانی که جدید به استقلال می‌ آیند مدت زیادی طول می‌کشد تا جو این باشگاه آشنا شوند. این چیزی است که سرمربی استقلال باید به آن توجه کند. من خودم به قلعه‌نویی در اصفهان گفتم که باید خط حمله تیم را تقویت کند. وقتی تیمی خط حمله قوی داشته باشد، تیم روبه‌رو جرات نمی‌ کند که به جلو بیاید. استقلال و پرسپولیس زمانی وقتی دقیقه 25 بازی می‌شد، 3 ـ صفر از حریفشان جلو بودند.

هم قاضی خوب بود، هم عنایتی

من نمی‌ توانم بگویم که قاضی بهتر است یا عنایتی. قاضی بازیکن بسیار فداکاری است و من در چند بازی دیدم که هر کاری می‌ کنند که استقلال موفق شود. عنایتی هم بازیکن بسیار خوبی است که در پدیده نیم فصل خوبی را سپری کرده است. از همه مهمتر این است که او رابطه خوبی با امیر قلعه‌نویی دارد. خیلی ها می‌ گویند سن عنایتی بالاست اما من می‌ گویم برای هر بازیکنی استثنایی وجود دارد. خیلی از بازیکنان هستند که تا سن 40 سالگی هم مفید بازی می‌ کنند که عنایتی هم یکی از این استثناها است.

طالب لو خرید خوبی بود

شخصا از خرید طالب لو راضی هستم. او بازیکنی است که می‌ تواند در طول فصل خیلی به استقلال کمک کند. من نمی‌ گویم فروزان دروازه‌بان بدی است اما او تجربه لازم را نداشت و حالا صددرصد با حضور طالب لو اوضاع استقلال را در خط دروازه بهتر خواهد کرد.

در طول فصل مشخص می‌ شود خریدهای قلعه‌نویی خوب بوده یا نه

در طول فصل مشخص می‌ شود که آیا قلعه‌نویی بازیکنانی که گرفته می‌ توانند در راه قهرمانی به استقلال کمک کنند یا نه. من فقط یک نظر دارم و آن هم این است که خط حمله استقلال نسبت به نیم فصل اول بهتر خواهد شد.

آندو دیگر بازیکن سه، چهار سال پیش نیست

من فکر می‌ کنم استقلال در دو خط باید تقویت شود. یکی قلب خط دفاعی است و دیگر هم به یک بازیکن جنگنده در وسط زمین نیاز دارد. بازیکنی که راه را برای بازیکنان هجومی استقلال هموار کند. واقعیت این است که نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشت. خودش هم باید قبول کند که دیگر آندوی سه، چهار سال پیش نیست. استقلال باید در این پست فکری بکند.

قلعه‌نویی محتاط شده است

من فکر می‌ کنم قلعه‌نویی تغییری نکرده بلکه بازیکنان تفکرشان عوض شده است. بازیکنانی که در جام‌جهانی و جام ملت ها قرار است بازی کنند، حساب و کتاب هایی پیش خودشان دارند که ممکن است برنامه کادرفنی را به هم بریزد. البته این را قبول دارم که قلعه‌نویی نسبت به سال 83 تا 88 که روزهای پرفروغش را سپری می‌ کرد، کمی محتاط شده است. او پخته تر شده و از خیلی از مسائل راحت تر عبور می‌ کند.

قلعه‌نویی به وجود پورحیدری نیاز دارد

امیر قلعه‌نویی به وجود منصور پورحیدری نیاز دارد، پورحیدری کسی است که به خوبی زیروبم باشگاه را می‌ داند. من فکر می‌ کنم قلعه‌نویی اهل مشورت است و کسی هم بهتر از پورحیدری نمی‌ تواند به او مشورت بدهد. پورحیدری چکیده باشگاه استقلال است و به خوبی می‌ تواند به امیر قلعه‌نویی مشورت بدهد. البته حالا که من متوجه شده ام که او دیگر در کارهای فنی باشگاه دخالتی ندارد.

فقط قلعه‌نویی می‌تواند خودش را زمین بزند

در فصل نقل و انتقالات هر درخواستی که امیر قلعه‌نویی داشت اجرا شد. حالا همه منتظر هستند تا ببینند آیا استقلال از این وضعیت خارج می‌ شود یا نه؟ من فکر می‌ کنم همه به قلعه‌نویی کمک کرده اند و فقط خودش می‌ تواند با عملکردی که دارد خودش را زمین بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها