کد خبر: ۲۸۲۳۶۴
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۱۰ دی ۱۳۹۳
مارکو رويس با رد کردن پيشنهاد تمديد قرارداد با دورتموند، تابستان آينده اين باشگاه را ترک خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، منابع آلمانی نزدیک به رویس، چندی پیش فاش ساختند که این بازیکن قصد دارد دورتموند را به مقصد لالیگا و یکی از دو باشگاه رئال یا بارسلونا ترک کند. با وجود اینکه باشگاه هایی چون منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، پی اس جی و بایرن، به شدت به دنبال جذب این ستاره ارزشمند هستند.

روز 15 دسامبر، نشریه "مارکا"، پرتیراژترین نشریه ورزشی اروپا چاپ مادرید، مدعی شد که رویس از طرف مدیر برنامه هایش به سران بارسا اطلاع داده است که چنانچه دادگاه حکمیت ورزشی، حکم محرومیت بارسا از خرید بازیکن را لغو نکند، برای پیوستن به این تیم، تا سال 2016 صبر نخواهد کرد.

روز گذشته رای دادگاه حکمیت ورزشی به مدیران بارسا اعلام شد. حکمی که همانند یک شوک به پیکره بارسلونا بود. کاتالان ها تا ژانویه 2016 مجوز خرید بازیکن جدیدی ندارند و در واقع این حکم به منزله یک پیروزی بزرگ برای رئال مادرید بود. حالا رئال، رقیب مستقیم خود برای به خدمت گرفتن رویس را کنار رفته می بیند و مسیر انتقال این ستاره آلمانی به رئال مادرید، هموارتر از گذشته شده است.

رویس تا ژوئن 2017 با دورتموند قرارداد دارد اما مبلغ فسخ قرارداد او تنها 25 میلیون یورو است و کهکشانی ها تابستان آینده به راحتی می توانند با پرداخت این مبلغ، رویس را به سانتیاگو برنابئو بیاورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها