کد خبر: ۲۸۲۳۴۵
زمان انتشار: ۲۱:۲۳     ۱۰ دی ۱۳۹۳
سعيد آقايي هافبک جوان تراکتورسازي از همراهي تيمش براي سفر به دبي بازماند. او که مسوولان تيم‌ملي جوانان را مقصر اين قضيه مي‌ داند، بسياري از اين مساله ناراحت است.
به گزارش598،آقایی در این باره به "ورزش سه" گفت: قرار بود امروز به همراه تراکتورسازی به دبی بروم که متاسفانه به دلیل مشکلی که برای ویزایم پیش آمد، نتوانستم تیمم را همراهی کنم، فعلا در تهران ماندم و منتظر هستم تا ببینم تکلیفم چه می‌ شود. مقصر این قضیه مسوولان تیم‌ملی جوانان هستند برای اینکه آنها باید ویزای من را باطل می‌ کردند تا من بتوانم یک ویزای جدید بگیرم. الان به کلی ممنوع الخروج شدم. حالا اینکه اردو است، اگر نتوانم در بازی های آسیایی تراکتورسازی را همراهی کنم تکلیف چه می‌ شود؟

او در این باره ادامه داد: الان یک نفر در تیم‌ملی جوانان پیدا نمی‌ شود که جواب من را بدهد، بعد می‌ گویند چرا به تیم‌ملی امید نمی‌ روی؛ البته به خاطر مصدومیت به اردوی تیم‌ملی امید نرفتم ولی در کل این را گفتم. اگر همین فردا آقای خطیبی بگوید سر تمرین ما نیا حق دارد به خاطر اینکه در طول یک سال اخیر تا آنجایی که یادم می‌ آید من درگیر تیم‌ملی بودم و نتوانستم آنطور که باید و شاید در تمرینات باشگاهی تیم خودم شرکت کنم. با توجه به اینکه سرباز هستم، هر کس دیگری به جز مسوولان تراکتورسازی بود من را با این وضعیت به پادگان می‌ فرستاد ولی آقای خطیبی و کادرفنی تراکتور بابت حضور در اردوهای مختلف تیم‌ملی هیچ وقت به من اعتراضی نکردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها