کد خبر: ۲۸۲۳۴۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۱۰ دی ۱۳۹۳
نقل و انتقالات نيم فصل تمام شد و يکي از اين تيمهايي که شديداً به جذب بازيکن احتياج داشت گسترش فولاد بود.
به گزارش598،فراز کمالوند به خبرنگار "ورزش سه"، می گوید: خوشبختانه توانستیم بازیکنانی که نقاط ضعفمان را پوشش می دهند را جذب کنیم، اگرچه بازیکنان آزاد زیادی نبودند و ما هم بسنده کردیم به همان بازیکنانی که در بازار نقل و انتقالات موجود بود.

سرمربی گسترش در ادامه می‌گوید: انصافاً در این مدت باید از زحمات آقای سمندر مدیرعامل تیم تشکر کنم که با زحمات شبانه روزی اش سعی کرد ما در جذب بازیکنان مورد نیازمان به بن بست نخوریم و بتوانیم در همین شرایط موجود موفق عمل کنیم و من به شخصه باید بگویم آقای سمندر نهایت همکاری با ما را داشت و از این بابت از ایشان ممنوم.

کمالوند که کار سختی در نیم فصل دوم دارد می‌گوید: نیم فصل دوم امتیازات سخت تر به دست می‌آید و کار سختی داریم، اما ما همه تلاشمان این است که گسترش فولاد را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و من به بازیکنانی که دارم ایمان دارم و از همین بازیکنانی هم که داریم راضی هستیم و به کارمان با قدرت ادامه می دهیم. پرونده جذب بازیکن برای ما با جذب نوشی صوفیانی بسته شد و تمرکزمان را از این به بعد روی تمرینات و موفقیت تیم می‌گذاریم تا بتوانیم تیم را به جایگاه شایسته‌ای در جدول برسانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها