کد خبر: ۲۸۲۱۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۰ دی ۱۳۹۳
مدافع جدید تیم پرسپولیس گفت: «دو چک 100 میلیونی به تاریخ فردا از سوی باشگاه پرسپولیس به سایپا داده شد و مشکلی نبود و همه چیز تمام شد و رفت.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، بابک حاتمی در خصوص عقد قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: «از همه خبرنگاران و هواداران که تا به حال منتظر حضور من بودند تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم گوشه ای از زحمات را پاسخگو باشم.»

 

وی درباره اینکه مشکلش با سایپا چه بود گفت: «مشکل من فقط رضایتنامه ام بود. درست است مسئولین پرسپولیس مشکل مدیریتی داشتند اما رضایتنامه من زودتر هم می توانست صادر شود تا خودم نروم صحبت کنم و رضایتم را بگیرم. امیدوارم بتوانم با حمایت همگان گوشه ای از زحمات همه را جبران کنم.»

 

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود او 200 میلیون تومان از جیب خود برای دریافت رضایت‌نامه‌اش پرداخت کرده، اظهار داشت: «باشگاه پرسپولیس 200 میلیون تومان چک‌ به من داد و من چک‌ها را به باشگاه سایپا دادم اما پولی از جیبم به سایپا ندادم و این موضوع را تکذیب می‌کنم.»

 

وی درباره اینکه باشگاه سایپا گفته بود فقط پول نقد می گیرد بیان داشت: «همین طور است. چک ها نقد بودند و باشگاه سایپا پذیرفت. دو چک 100 میلیونی به تاریخ فردا از سوی باشگاه پرسپولیس به سایپا داده  شد و مشکلی نبود و همه چیز تمام شد و رفت.»

 

حاتمی درباره وضعیت پرسپولیس گفت: «امیدوارم همه کمک کنیم که پرسپولیس از بحران دربیاید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها