کد خبر: ۲۸۲۱۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۱۰ دی ۱۳۹۳
یکی از داغ ترین بازیکنان نقل و انتقالات نیم فصل با پیوستن به فولاد دنیای جدیدی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، بازی‌های انگشتی محسن مسلمان با سفر او به اهواز موقتا خاتمه یافت و این بازیکن بنا به اخبار واصله به فولاد پیوست.

 

بازیکن فصل گذشته پرسپولیسی‌ها که بارها با نشان دادن عدد محبوب سرخپوشان در شبکه‌های اجتماعی دلبری می‌کرد و شایعه استقلالی بودنش را به شدت تکذیب کرده بود، پس از آغاز مذاکراتش با استقلالی‌ها، ابتدا تمامی عکس‌های پرسپولیسی‌اش را حذف و سپس از تمایلات قلبی‌اش به استقلال داد سخن سر داد.

 

این بازیکن جوان و احتمالا آینده‌دار در روزهایی که در پرسپولیس نیمکت‌نشینی را تجربه می‌کرد نیز برای تیم محبوب دوران کودکی خود عدد 6 را نشان می‌داد تا به این بهانه در اینستاگرام برای خودش "لایک" جمع‌آوری کند. لایک‌های سرخی که پس از مذاکره با استقلال تغییر رنگ دادند و به تصرف هواداران آبی در آمدند.

 

حالا اما مسلمان به فولاد خوزستان پیوسته است؛ تیمی سرشار از استعداد و انگیزه که در آن فرصت‌های منحصربه‌فردی برای پیشرفت وجود دارد اما در قیاس با هواداران پرشمار استقلال و پرسپولیس "لایک" چندانی ندارد!

 

باید دید مسلمان در این شهر می‌تواند اولویت‌های خود را تغییر دهد و به یک فوتبالیست شش‌دانگ تبدیل شود یا در این شهر نیز به دنبال عدد خاصی خواهد بود که به واسطه آن در شبکه‌های اجتماعی خودنمایی کند. مسلمان احتمالا انتخاب سختی خواهد داشت!

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها