کد خبر: ۲۸۲۰۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۰۹ دی ۱۳۹۳
منصور قنبرزاده ادعا مي‌ کند که کفاشيان باعث جدايي اش از عضويت هيات رئيسه فدارسيون فوتبال نشده است.
به گزارش "ورزش سه"، او در چند ماه حضورش در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همواره معتقد است تصمیم های مرد شماره یک فوتبال ایران بود و حالا به نظر می‌ رسد رای نیاوردن او در مجمع فدراسیون فوتبال با نظر کفاشیان بوده است.

قنبرزاده در این باره به "ورزش سه" گفت: اصلا چنین چیزی درست نیست، آقای کفاشیان هیچ وقت نظر شخصی درباره رفتن من نداشت. بد نیست بدانید که من قبل از برگزاری مجمع استعفایم را به کفاشیان دادم و او با رفتن من مخالفت کرد. حتی من زمانی که می‌ خواستم به برنامه ورزش از نگاه دو بروم، از ایشان اجازه گرفتم و او هم قبول کرد.

او در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است یکی از گزینه های دبیرکلی فدراسیون فوتبال باشد هم گفت: اصلا جواب این سوال را نمی‌ دهم چون الان مسوولیتی در فدراسیون فوتبال ندارم. روزی عضو هیات رئیسه و عضو کمیته امین مجمع بودم و در مورد این شائبه ها جواب می‌ دادم اما حالا دیگر دلیلی ندارد که در این باره من صحبت کنم.

او در مورد عضویت شهرام دبیری به جایش در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم گفت: من همان روز هم گفتم که آقای دبیری گزینه مناسبی برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است. کمتر کسی پیدا می‌ شود که حاضر شود در بخش خصوصی سرمایه گذاری کند و من هم به نظرم انتخاب ایشان، انتخاب خوبی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها