کد خبر: ۲۸۱۹۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۰۹ دی ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، به تازگی رضا حقیقی درباره بهروز رهبری‌فرد گفته است: «او رزومه جام جهانی ندارد که درباره من صحبت کند!»

 

با توجه به شناختی که از بهروز رهبری‌فرد داشتیم، می‌دانستیم مصاحبه تند و جنجالی رضا حقیقی علیه خودش را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

 

با همین پیش‌زمینه ذهنی سراغ کاپیتان خوش‌مصاحبه و اسبق پرسپولیس رفتیم.

 

* آقا بهروز، مصاحبه رضا حقیقی علیه خودتان را خواندید؟

- اشکالی ندارد. به هر حال نظرش را گفته اما می‌خواهم بدانم چرا بازیکنی که در جام جهانی بازی کرده را به قول خودش پرسپولیس نخواسته است؟ ما که برای پرسپولیس کاری نکردیم و 14 سال بین آن همه ستاره دهه 70 یک بازیکن معمولی بودیم اما این آقا برای پرسپولیس چه کرده است؟ 2 تا پنالتی حساس هدر داده؟ کاش حقیقی پورشه‌سوار مرد باشد و بگوید به خاطر پول پرسپولیس را ترک کرده است.

 

* پورشه‌سوار؟!

- بله، بهروز رهبری‌فرد هیچی نیست! هیچی هم نبوده است. جام جهانی هم نرفته تا 2 دقیقه بازی در این مسابقات جزو رزومه‌اش باشد و اتفاقاً به لطف پول‌های بادآورده پورشه هم ‌سوار نشده است ولی آن زمان 5 نفری سوار یک پیکان می‌شدیم و 7 قهرمانی برای پرسپولیس به دست آوردیم. رضا حقیقی طی این مدت برای پرسپولیس چه کار کرده است؟ آیا توانسته است یک آدامس خروس برای پرسپولیس بیاورد؟!

 

* در جایی هم گفته رهبری‌فرد وقتی با لباس پاس تهران دروازه پرسپولیس را باز کرد، به سمت جایگاه 36 رفت و به شادی پرداخت!

- شاید آن مسابقه به سن و سال آقایان قد نمی‌دهد اما به هر حال فیلمش موجود است. برود و ببیند که من شادی کردم یا تماشاگران پرسپولیس شروع به تشویق بهروز رهبری‌فرد کردند. آنها می‌دانستند من بالاجبار پرسپولیس را به خاطر حفظ حرمت علی پروین ترک کردم و حرفم این بود که چرا ایشان را کنار گذاشته‌اند. برای پول بیشتر به پاس نرفتم ولی به همراه این تیم هم قهرمان شدم. هر چند بهروز رهبری‌فرد جلوی افتخارات رضا حقیقی ستاره جام جهانی برزیل که چیزی نیست.

 

* مثل اینکه خیلی دل پری دارید؟

- نه، اتفاقاً‌ هر کس آزاد است حرفش را بزند. من هم مشکلی با مصاحبه این آقا ندارم و می‌خواهم یک پیشنهاد به مسئولان باشگاه‌های بزرگ به ویژه پرسپولیس بدهم؛ بهتر است دوستان قبل از جذب بازیکن، به جای تست پزشکی، تست تهران‌گردی بگیرند و بعد قرارداد ببندند. همین آقای حقیقی باید بگوید چرا بعد از آمدن به پرسپولیس و زندگی در تهران اینقدر افت کرد؟

 

* به هر حال از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد و به برزیل رفت.

- چرا بعد از همان 2 دقیقه معروف و خوردن گل از آرژانتین بلافاصله پس از ورود ستاره جام جهانی جناب حقیقی از چشم کی روش افتاد و دیگر دعوت نشد؟ هنوز هم معتقدم پیراهن پرسپولیس به تن این آقا و خیلی‌های دیگر گشاد است و امثال حقیقی باید از سیدجلال حسینی یاد بگیرند. حسینی حداقل فیکس تیم ملی است و با قدرت برای پرسپولیس بازی کرد و تا روزی که بود، کم نگذاشت اما آقایان ... بگذریم!

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها