کد خبر: ۲۸۱۸۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۰۹ دی ۱۳۹۳
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گفت: معاندین بدانند عمار‌های امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) نخواهند گذاشت که برخی مسئولین فتنه‌دوست دانشگاه را به سال ۸۸ برگردانند. دانشجو و قشر دانشگاهی از خاطر نخواهد برد که برخی به‌خاطر منافع‌شان، دانشجوی انقلابی را هم‌نوا با اسرائیل خواندند.
به گزارش پایگاه 598، ابوالقاسم هوشمند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص حماسه غرورآفرین 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی نقطه عطفی در جاودانه شدن اتحاد مردم با رهبری بود که دیگر بار نقش مردم و ایمان دینی در آن حماسه متبلور شد.

 

وی افزود: هنجار شکنانی که شعارهایی برای خدشه‌دار کردن ولایت فقیه سر دادند، پاسخ‌شان را در خروش یوم‌الله نه دی آن هم با مشتی پولادین دریافت کردند.


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران تصریح کرد: امروز با گذشت ۵ سال از این حماسه یادآور می‌شویم که 9 دی نه کم رنگ می‌شود و نه قابل سانسور است و اینکه عده‌ای اصلاح‌طلب با عدم مصاحبه و اعلام نظر شفاف سعی در پاک کردن این حماسه دارند و قطعا تلاش‌شان محکوم به شکست است چراکه عظمت و تاثیرگذاری حماسه 9 دی، سال ۸۸ با حماسه‌هایی نظیر قیام ۱۵خرداد و خروش بهمن ۵۷ قابل قیاس است.


هوشمند ابراز داشت: فتنه ۸۸ و حماسه نه دی یک بار دیگر ثابت کرد که انقلاب در بزنگاه‌های تاریخی‌اش آزمون‌های سختی برای انقلابی ماندن می‌گیرد، آزمونی که مردم بصیر و همیشه در صحنه از آن سربلند بیرون آمدند و صد افسوس برخی آقایان دین مدار و مدعی ولایت مداری در خصوص فتنه هنوز موضعی نگرفته‌اند تا در این آزمون قبول شوند.


وی افزود: قطعا امروز حلقه مفقوده رجال دولت تدبیر و امید، همین عدم مرزبندی و اعلام موضع شفاف در خصوص فتنه و فتنه‌گران است.

 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در خصوص اتفاقات اخیر در دانشگاه‌ها عنوان کرد: امروز برخی افراد مسئله دار به مدد تنفس مصنوعی آقایان و در سایه سکوت مسئولین ذیربط مجددا احیا شده‌اند و به دنبال حیاتی پایدار در بستر دانشگاه هستند.


هوشمند گفت: معاندین بدانند عمار‌های امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) نخواهند گذاشت که برخی مسئولین فتنه‌دوست دانشگاه را به سال ۸۸ برگردانند. دانشجو و قشر دانشگاهی از خاطر نخواهد برد که برخی به‌خاطر منافع‌شان، دانشجوی انقلابی را هم‌نوا با اسرائیل خواندند.


وی تصریح کرد: امروز استادیومی شدن دانشگاه ریشه در خط دهی بالا دستی‌ها دارد که این موضوع از نگاه نافذ و بصیر دانشجوی انقلابی پنهان نمی‌ماند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهدیم برخی جسارت را به حدی رسانده‌اند که در دانشگاه اسلامی تبلیغ به برگزاری کنسرت رقص و آواز می‌کنند، آیا این فاجعه جز در سایه سکوت و چراغ سبز مسئولین امر است؟!


هوشمند افزود: هشدار می‌دهیم، نباید گذاشت عقبه برخی از دانشگاه‌ها باز هم برای فتنه گران از جیب دانشجو و بیت المال هزینه کنند، متاسفانه در اتفاقات اخیر شاهد این بودیم که مدیران برخی دانشگاه‌ها فرمایشی شده‌اند و این زنگ خطری برای فضای علمی و اخلاقی دانشگاه است.


وی ادامه داد: هرچند ما هنوز از خطاب قرار گرفتن تازه به دوران رسیده‌های شما دردمندیم ولی یادآور می‌شویم، آن دموکراسی و آرامشی که در فضای انتخابات ۹۲ حاکم بود و خروجی آن نیز دولت تدبیر و امید گشت، مدیون ایستادگی همین جوانان و خون شهدای مقابله با فتنه است، رئیس جمهور عزیز آیا از احوال خانواده شهدا و جانبازان فتنه ۸۸ خبر دارید؟!


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا خاطرنشان کرد: امروز برخی از مسئولین ما باید پای درس مردم و رهبری در نه دی بنشینند و قاطعانه فتنه ۸۸ را محکوم کنند. و خواص بدانند که با علی در بدر بودن شرط نیست‌ای برادر نهروان در پیش رو است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها