کد خبر: ۲۸۱۷۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۰۹ دی ۱۳۹۳
مسلمان سرانجام با اوضاع خاص توانست نظر مسئولان ذوب را جلب کرده و راهی استقلال شود اما این بازیکن برای آبی ها ارزان تمام نشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهاجم مورد نظر استقلالی‌ها در حالی به این تیم آمد که کمتر کسی تصورش را داشت اما این اتفاق رخ داد و این بازیکن در دقایق پایانی نقل و انتقالات توانست وضعیت را برای خود و تیم استقلال تغییر داده و راهی تهران شود تا این تیم را یاری کند.

گفتنی است استقلالی‌ها برای جذب وی مدتهاست که با مسئولان ذوب در حال مذاکره هستند اما سرانجام آذری رضایت داد تا این مهاجم شهر اصفهان را ترک کند و راهی تهران شود زیرا وی مخالف اصلی جدایی این بازیکن از تیمش بود اما اصرار فراوان مسلمان و عدم رضایت گل محمدی از وی باعث شد که سرانجام آذری رضایت دهد و همه چیز تمام شود.

شایان ذکر است این بازیکن بصورت قرضی راهی استقلال شده است و استقلالی‌ها با مبلغ قابل توجهی توانستند نظر آذری را جلب کنند زیرا برای 6 ماه مبلغ 550 میلیون را متقبل شدند و این موضوع برای استقلال هزینه زیادی را در بر داشته تا این تیم به خواسته اش برسد و بتواند مسلمان را در اختیار قلعه نویی قرار دهد.

گفته می شود این بازیکن شرایط خوبی دارد و برای حضور در استقلال انگیزه گرفته است و قصد دارد همه چیز را در این تیم تغییر دهد و به این مسائل نزد مربی استقلال اشاره کرده است تا بتواند اوضاع را در تیم استقلال بخوبی پیش ببرد.

این در حالی است که وی قرار است از امروز در تمرینات شرکت کند.

**صادقی با تراکتور توافق کرد/عصبانیت مدافع استقلال از اتفاقات باشگاه!

صادقی با حضور در باشگاه استقلال خواستار مشخص شدن اوضاع خود شد و با ناراحتی باشگاه را ترک کرد زیرا جواب درستی دریافت نکرد.

صادقی مورد غضب قلعه نویی قرار گرفته است و این مربی به یکباره اعلام کرد که این بازیکن را نمی خواهد و صادقی هر طور شده باید این تیم را ترک کند اما این در حالی است که باشگاه هنوز تکلیف این بازیکن را مشخص نکرده است.

گفتنی است این بازیکن با عصبانیت از قلعه نویی تمام عکس‌های خود را از صفحه شخصی اش پاک کرده است تا ثابت کند برای جدایی از استقلال آماده است زیرا پیش از این وی اصرار فراوان داشت تا در استقلال بماند اما وقتی اصرار قلعه نویی را دید نظرش تغییر کرد و در حال حاضر در انتظار رضایتنامه است.

شایان ذکر است صادقی دیگر با لباس آبی عکس ندارد و حتی عنوان شده است که این بازیکن با مسئولان تراکتور به توافق کامل رسیده است زیرا این تیم به یک مدافع نیاز دارد و از طرفی صادقی می تواند با حضور در این تیم در کنار تیموریان باشد و در این تیم تنها نماند.

از طرفی تراکتوری ها خواستار جذب یک مدافع هستند و تنها در انتظار صادقی هستند تا پرونده نقل و انتقالات خود را ببندند.

گفته می شود مسئولان استقلال خواستار حفظ این مدافع شدند و به همین دلیل پاسخ درستی به وی نمی دهند اما ادعاهای قلعه نویی صادقی را برای رفتن مصمم کرده است طوریکه وی پیش از ترک باشگاه تنها چند ساعت به مسوولان این تیم فرصت داد تا بتواند با رضایتنامه به تبریز سفر کرده و قراردادش را ثبت کند.

**ملی پوشان پشت قلعه نویی حرف زدند؟/یک نفر عامل مشکل سرمربی با بازیکنان!

ملی پوشان تیم استقلال با شرایطی خاص در استقلال روبرو شدند و این در حالی است که عنوان شده به گوش مربی تیم رساندند که نفرات تیم پشت وی حرف زدند.

بازیکنان تیم استقلال مدتی است که با قلعه نویی دچار مشکل شدند و مربی استقلال علیه آنها شده و اعلام کرده است که قصد ندارد این نفرات را در تیم حفظ کند و آنها را برای نیم فصل دوم در اختیار بگیرد.

گفتنی است قلعه نویی پس از مشکلاتی که با تیموریان داشت و نیمکت نشینی های مداوم این بازیکن با بیک زاده و پس از آن با صادقی دچار مشکلات جدی شد و در حال حاضر نیز بحث خسرو حیدری مطرح است که در مورد پول زیاد وی صحبت کرده است و اینکه ناز این بازیکنان را نمی کشد اما شنیده شده است که این مربی با حرف‌های یک نفر علیه این بازیکنان شده است و قصد دارد هر طور شده این بازیکنان را از استقلال بیرون کند تا دیگر در کنار تیم نباشند.

گفته می شود ملی پوشان تیم استقلال پشت سر قلعه نویی حرف‌هایی زدند و در حال حاضر این حرفها و ادعای آنها عنوان شده است و قلعه نویی نیز در این خصوص کوتاه نمی آید زیرا مدعی است که کار کردن و همکاری با این عده شرایط را برای وی تغییر می دهد.

این در حالی است که سرمربی استقلال اعلام کرده به تحول در تیم برای نیم فصل دوم فکر می کند و قصد دارد تیم دیگری را روانه مسابقات کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها