کد خبر: ۲۸۱۶۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۰۸ دی ۱۳۹۳
مربي محبوب فوتبال ايران اعتقاد راسخ دارد ايران شايسته بهترين هاست و لياقت بزرگي در فوتبال آسيا را دارد.
به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی که در یکی، دو ماه اخیر صحبت از رفتن او به چند تیم لیگ‌برتری و لیگ یکی شنیده می‌ شد حتی در نهایت به عنوان مدیرفنی برای کمک به تیم خونه به خونه به بابل رفت تا این تیم را با قدرت به همراه کادرفنی پس از سال ها به لیگ دسته اول بیاورد. فرهاد کاظمی که به گفته خودش در بابل مستقر شده است از تیم‌ملی و جام ملت ها و تیم‌ملی امید و تیم خونه به خونه بابل صحبت کردیم.

کاظمی در مورد حضور تیم‌ملی در جام ملت ها و لیستی که که اعلام شده و موفقیت این تیم با کی‌روش در آسیا به "ورزش سه" گفت: به عقیده من فوتبال همیشه با سلیقه آمیخته است. در لیستی هم که برای حضور در جام ملت ها اعلام شده به عقیده من محمد نوری، خلعتبری، قاسم حدادی فر، مهدی رحمتی و شاید خیلی های دیگر شایسته پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را داشتند و حتی می‌ توانستند به تیم‌ملی در این بازی ها کمک کنند. اما حرف اول و آخر را در تیم‌ملی کی‌روش می‌ زند و امیدوارم بتواند تیم‌ملی را به مقام قهرمانی در آسیا برساند چراکه جایگاه فوتبال ایراندر آسیا بالاست و اگر غیر از این باشد نمی‌ توان این موضوع را قبول کرد. این تیم چندین سال دست کی‌روش بوده و تجربه حضور با این تیم را در یک تورنمنت بزرگ مثل جام‌جهانی را دارد و با توجه به آشنایی کامل او در تیم‌ملی موفقیتش در آسیا یک امرطبیعی است.

او در مورد این صحبت کی‌روش که گفته بعضی ها با پیش‌بینی موفقیت ایران و اینکه باید به فینال برسد و از این قبیل صحبت ها سعی در برکناری من مثل وینگادا دارند و می‌ خواهند فشار را روی تیم‌ملی بگذارند. صحبت های جالبی دارد و اینطور ادامه داد: وینگادا بدترین نتایج تاریخ فوتبال ایران را گرفت. برکناری اش طبیعی ترین کاری بود که می‌ شد انجام داد. کی‌روش هم باید بداند آسیا جام‌جهانی نیست که بگوید اگر کمتر گل بخورم موفق هستم در آسیا تیم های دیگر باید از ایران کمتر گل بخورند.

کاظمی در ادامه در مورد تیم‌ملی اخیر و کادرفنی اش گفت: تیم‌ملی امید دارای یک مدیریت قوی و خوب و همچنین کادرفنی خیلی خوبی تشکیل شده و شکل گرفته است و این تیم می‌ تواند با توجه به اساتیدی که در این تیم حضور دارند و تجربه آنها موفق شود و بعد از 40 سال با رفتن به المپیک به این آرزوی مردم جامه عمل بپوشانند.

کاظمی در مورد شرایط خودش و همچنین تیمی که به عنوان مدیرفنی در آن کارش را شروع کرده می‌ گوید: من به تیم خونه به خونه مازندران آمدم و در شمال و در شهر بابل مستقر هستم. تمام سعی و تلاش ما این است که این تیم را که کاملا شخصی و در راستای خصوصی سازی این تیم فعالیت می‌ کند و به کارش ادامه می‌ دهد پس از سال ها به لیگ یک بیاوریم اگرچه این کار سختی است اما با توجه به پتانسیل خوب و بالایی که در مدیریت این تیم و همچنین پتانسیل بالای بچه های تیم و از هم مهمتر مردم مازندران که از این تیم حمایت می‌ کنند امری میسر است.

مدیرفنی حونه به خونه در پایان افزود: جا دارد از آقایان فرشاد پیوس، محسن عاشوری و مربیان دیگری که برای این تیم زحمت کشیدند، تشکر کنم. آقای پیوس به دلیل گرفتاری شخصی ای که داشت تیم را ترک کرد من هم برایش آرزوی موفقیت می‌ کنم. ما با تیمی که تشکیل داده ایم و با اضافه شدن علی محمد کاظم برجلو، حسین بابایی، مصطفی صبری که همگی سابقه بازی در لیگ‌برتر را دارند تیم مقتدری تشکیل داده ایم. امیدوارم با یاری خدا بتوانیم به لیگ دسته اول صعود کنیم.

وی همچنین در مورد تامین هزینه های این تیم گفت: تمامی هزینه های این تیم توسط فروشگاه های زنجیره ای خونه به خونه در سرتاسر ایران تامین می‌ شود و من هم امیدوارم با موفقیت به کارش ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها