کد خبر: ۲۸۱۶۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۰۸ دی ۱۳۹۳
الکسيس سانچز، هافبک آرسنال مدعي شد که او ستاره ي تيم نيست و يک بازيکن مثل ديگر بازيکنان توپ‌چي هاست.
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم شیلیایی که با 40 میلیون یورو از بارسا به آرسنال پیوست، عملکرد بسیار خوبی در خط حمله ی این تیم داشته و تا به حال، 15 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.ونگر در توصیف الکسیس او را بازیکنی کلاس جهانی دانست ولی مهاجم شیلیایی، خود را یکی مثل دیگر بازیکنان آرسنال می‌داند.

او گفت:" اینکه ستاره ی تیم هستم درست نیست. من مخالف این جمله هستم. ما تیمی داریم که پر از بازیکنان خوب و کلاس جهانی است، بازیکنانی که به همراه آلمان قهرمان جام جهانی شدند یا به هرماه انگلیس یا فرانسه در جام جهانی حضور داشتند. من در این بین یکی مثل بقیه محسوب می‌شوم. خوش شانس بودم که شروع خوبی در این تیم داشتم ولی تا وقتی کتاب تمام نشده برایش نامی در نظر نمی‌گیرند."

الکسیس درباره جدایی اش از بارسلونا گفت:" وقتی تصمیمی می‌گیرید، باید مطمئن بود که بهترین انتخاب انجام شده است. غیرممکن است که دانست در صورتی که تصمیم دیگری می‌گرفتیم چه می‌شد. تا به الان، از حضور در آرسنال خوشحالم. به لیگی آمدم که دوستش داشتم، باشگاه و هم تیمی هایم فوق‌العاده هستند و یک مربی کلاس جهانی ما را هدایت می‌کند و به بازیکنان اهمیت می‌دهد. همه چیز عالی است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها