کد خبر: ۲۸۱۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۰۵ آذر ۱۳۹۰
عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس از تكذيب مصوبه آزادسازي قليان‌ها توسط وزير بهداشت در كميسيون خبر داد و تاكيد كرد: وقتي عالي‌ترين مقام سلامت كشور رسما تصويب چنين مصوبه‌اي را تكذيب مي‌كند، كميسيون چطور مي‌تواند آن را دنبال كند؟ اما با تمام اين تفاسير قرار است رييس كميسيون بهداشت نامه‌اي خطاب به دكتر لاريجاني تدوين و اعلام كند؛ اگر احتمالا چنين مصوبه‌اي در هيات دولت به تصويب رسيده است رييس مجلس اقدامات لازم براي نقض آن را دنبال كند.

دكتر سيداميرحسين قاضي‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام اين خبر افزود: با شنيدن تصويب چنين مصوبه‌اي در هيات دولت، كميسيون بر اساس وظيفه‌اي كه دارد به عدم رعايت قانون اعتراض و از وزير بهداشت براي ارايه توضيح دعوت به عمل آورد و وزير بهداشت با صراحت در جلسه روز يك‌شنبه گذشته كميسيون اعلام كرد كه دولت چنين مصوبه‌اي را تصويب نكرده است.

وي در پاسخ به اين پرسش كه اگر اين‌طور است چرا وزير بهداشت در مصاحبه با رسانه‌ها با تصويب اين مصوبه مخالفت كرده است، اظهار كرد: وزير بهداشت در جلسه كميسيون و در مقابل تمام نمايندگان صراحتا اعلام كرد كه تصويب چنين مصوبه‌اي اصلا در هيات دولت مطرح نشده است ضمن اين‌كه تكذيبيه را براي رسانه‌ها ارسال كرده‌اند، حال اگر تكذيب شده لزومي براي ارزيابي آن وجود ندارد.

عضو كميسيون بهداشت در خاتمه با تاكيد بر روشن شدن اصل خبر به نحوي كه مشخص شود آيا واقعا مصوبه‌اي در هيات دولت در اين خصوص به تصويب رسيده است يا خير، گفت: اما در هر صورت روند اجراي قانون مبارزه با مواد دخاني در كشور مثبت نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها