کد خبر: ۲۸۱۳۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۰۷ دی ۱۳۹۳
مهاجم مصدوم پرسپوليس خبر خارج شدنش از ليست پرسپوليس را تاييد کرد و گفت که قرار است در ليگ قهرمانان براي پرسپوليس بازي کند.
به گزارش598،رضا نوروزی در این باره به "ورزش سه" گفت: این خبر درست است. دیروز آقای درخشان به من زنگ زد و گفت که با توجه به مهره هایی که قصد دارد در نیم فصل جذب کند، اسم من را برای لیگ از لیست پرسپولیس خارج می کند و من در لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس کمک خواهم کرد. البته هنوز چیزی قطعی نشده است و باید دید پرسپولیس می تواند در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان مورد نظرش را بگیرد یا نه.

او که از تصمیم کادرفنی پرسپولیس ناراحت است، افزود: طبیعی است که من از تصمیم کادرفنی پرسپولیس ناراحت باشم چون می توانستم در نیم فصل دوم برای این تیم بازی کنم اما در این شرایط کاری از دست من برنمی آید. با پرسپولیس قرارداد دارم و باید تابع تصمیمات باشگاه باشم.

او در پاسخ به این که احتمال دارد با این شرایط از پرسپولیس جدا شود گفت: واقعا هنوز تصمیمی نگرفته ام. من قبلا از چند تیم پیشنهاد داشتم ولی گفتم که منتظر هستم تکلیفم برای نیم فصل دوم مشخص بشود. حالا هم پیشنهادی ندارم و البته اگر از پرسپولیس جدا بشوم از ناظر مالی ضرر می کنم. باید برای آینده ام بهترین تصمیم را بگیرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها