کد خبر: ۲۸۱۳۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۰۷ دی ۱۳۹۳
رئيس پيشين بايرن به زندان بازگشت.
به گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس روز 25 دسامبر توسط خودروی همسرش از زندان لندزبرگ در جنوب ایالت باواریا به خانه‌اش منتقل شد تا کریسمس را در کنار خانواده‌اش باشد. این نخستین باری بود که رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ بعد از هفت ماه حبس به خانه بازمی‌گشت.دادگاه به وی اجازه داده بود چند روزی را به مناسبت عید میلاد حضرت مسیح در خانه خودش سپری کند. البته گفته می‌شود قرار است اوایل ژانویه سال جدید هوینس روزها برای کار به بیرون از زندان برود و شب‌ها به سلولش برگردد.
سیزدهم مارس بود که اولی هوینس در دادگاه به دلیل تخلفات مالیاتی بالغ بر میلیون‌ها یورو به سه سال و نیم حبس محکوم شد و روز دوم ژوئن به زندان افتاد.
کارل هوفنر رئیس فعلی بایرن اواخر نوامبر اعلام کرد اگر هوینس آزاد شود، می‌تواند در بخش پایه باشگاه سمتی را برعهده بگیرد. وی گفت:" او همیشه دلش می‌خواست در بخش پایه مشغول به کار شود."
کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس بایرن هم در گفتگو با شبکه دو تلویزیون آلمان، سخنان هوفنر را تایید کرد. در هر حال مرخصی‌ای که زندان لندزبرگ با توجه به مشاهده ندامت هوینس برای وی درنظر گرفته بود تا عید کریسمس را دور از میله‌های زندان و با خانواده‌اش بگذراند، دیروز به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها