کد خبر: ۲۸۱۳۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۰۷ دی ۱۳۹۳
عضو کميته فني فدراسيون فوتبال، گفت:‌ تيم ملي شرايط خوبي دارد و تمامي تيم‌ها حساب ويژه‌اي روي ايران بازکرده‌اند.
به گزارش598،به نقل از فارس، فریدون معینی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و البته هرچند لغو دیدار دوستانه مقابل فلسطین لطمه‌هایی را به تیم ملی وارد کرد اما معتقدم که می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم زیرا تمام تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی ایران باز کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما در گروه سختی قرار داریم و هر سه تیم ما عربی هستند، قطر و امارات متحمل تغییراتی شده‌اند و بازی‌های مشکلی را پیش رو داریم باید تمرکز خود را بالا ببریم تا بتوانیم با تلاش زیاد بازی‌های خوبی انجام بدهیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه اولین دیدار ما مقابل بحرین است و به نظرش چه عملکردی باید داشته باشیم تا بتوانیم در سایر بازی‌ها هم موفق ظاهر شویم، گفت: فکر می‌کنم کی‌روش استراتژی لازم را برای هر سه بازی در نظر گرفته است تا بهترین عملکرد را به کار ببندد. در کنار حمله کارهای دفاعی هم در دستور کار قرار خواهد گرفت و رویارویی با هر تیمی متفاوت است.

معینی در خصوص اینکه پس از 40 سال نماینده‌ای از سوی پرسپولیس در تیم ملی حضور ندارد و اینکه آیا محمد نوری نمی‌توانست در لیست قرار بگیرد، تأکید کرد:‌ نوری بازیکن خوبی است و سطح تاکتیکی بالایی دارد اما به هر حال سلیقه هر مربی برای بازی‌های مختلف بسیار مهم است استراتژی سرمربی برای بازی‌ها متفاوت است اگر سرمربی بازیکنی را انتخاب می‌کند قطعاً بهترین‌ها را برگزیده البته عدم دعوت بازیکن دلیل بر این نیست که بازیکن نقصی داشته است بلکه شاید به استراتژی سرمربی در مسابقات نمی‌خورده است.پرسپولیس دچار بحران‌های زیادی شده که باید از آن خارج شود تا به تیم واقعی خود دست پیدا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها