کد خبر: ۲۸۱۳۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۰۷ دی ۱۳۹۳
دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: سرمربي تيم ملي تعارفي با کسي ندارد و بهترين نفرات را انتخاب مي‌کند.
به گزارش598،به نقل از فارس، مهدی محمد نبی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تیم ملی تمرینات خود را از روز شنبه از ساعت 10 تا 12 برگزار می کند و فردا هم آخرین تمرین خود را در تهران انجام خواهد داد تا فردا شب ساعت 21:30 عازم استرالیا شود.

وی ادامه داد: ما 9 روز در سیدنی تمرین خواهیم کرد و یک بازی دوستانه با عراق هم پیش‌بینی کرده‌ایم. کارهای اداری این بازی انجام شده است و مورد تایید فیفا هم قرار گرفته. با توجه به اینکه هر دو تیم در سیدنی به سر می‌برند برای برگزاری این بازی موافقت خود را اعلام کردند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: بازی‌های سختی در جام ملت‌های آسیا پیش رو داریم. حریفان خوبی در گروه ما قرار دارند اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با حداکثر توانمان در مسابقات حاضر شویم.

نبی در مورد اینکه نام دو بازیکن در لیست تیم ملی خالی باقی مانده است تاکید کرد: ما تا اول ژانویه فرصت داریم تا دو بازیکن دیگر را اعلام کنیم به دلایل مختلف کی‌روش نام این دو بازیکن را نگه داشته است تا اسامی آنها را در آینده اعلام کند.

وی در مورد اینکه آیا این دو بازیکن پولادی و رفیعی هستند گفت: بهتر است در این باره کی‌روش صحبت کند این مسئله مربوط به اوست و خودش در مورد آن باید صحبت کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه این بازیکنان دچار تخلف شده‌اند و آیا درست است که فدراسیون فوتبال برای بخشش آنها اقدام کند گفت: همیشه هم من و هم کفاشیان اعلام کرده‌ایم که تابع قانون هستیم و فراتر از آن نمی‌رویم به هر حال بحث تیم ملی هم برای مسئولان نظام وظیفه، وزیر ورزش و سایر افراد اولویت دارد.

نبی در مورد اینکه محکم‌کاری‌های صورت گرفته برای بازی با فلسطین اندک بوده است گفت: طبق قانون فیفا اجازه برگزاری بازی دوستانه را نمی‌دهد مگر اینکه مورد تایید آنها قرار بگیرد در مورد بازی با فلسطین هم این کار را انجام داده بودیم اما آنها کار غیرحرفه‌ای کردند و خلاف توافقی که انجام داده بودیم اقدام کردند. حالا اینکه چه برخوردی با آنها انجام بهیم به تصمیم‌گیری کفاشیان برمی‌گردد اما لغو این بازی از لحاظ فنی به ما ضرر زد.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: ما ویزای 50 بازیکن را تهیه کرده بودیم که در لیست نهایی 30 بازیکن را در نظر گرفتیم که اگر قرار باشد دو بازیکن دیگر به تیم اضافه شوند مشکلی وجود ندارد و از فردا می‌تواند در کنار تیم تمرینات خود را آغاز کند.

وی در مورد اینکه کی‌روش نسبت به برخی مسائل ناراحت است گفت: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم متناسب بوده و سازمان لیگ هم همکاری‌های لازم را انجام داده. از سه ماه و نیم پیش مقدمات حضور در جام ملت‌های آسیا را فراهم کردیم اما مسئله‌ای که در خصوص بازی با فلسطین به وجود آمد باعث ناراحتی کی‌روش شده، او می‌توانست با برگزاری این بازی راحت‌تر تصمیم بگیرد و ریسک بیشتری داشته باشد. شاید برخی بازیکنانی که در این بازی می‌توانستند به میدان بروند دیگر این فرصت را از دست دادند. ما 7 دیدار دوستانه تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا برگزار خواهیم کرد که امیدوارم شرایط تیم خوب باشد.

نبی در مورد ارزیابی‌اش از تیم ملی یادآور شد: ارزیابی من خوب است. بازیکنان مستعدی داریم. نمی‌توانیم فقط براساس دیدارهای دوستانه قضاوت کنیم زیرا در دنیا در برخی بازی‌های دوستانه نتایجی به دست می‌آید که به هیچ عنوان در دیدارهای رسمی به دست نمی‌آید.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد کی‌روش می‌خواهد از ترکیب جام جهانی برای حضور در جام ملت‌های آسیا هم استفاده کند گفت: ریسک است کی‌روش در انتخاب نفرات بیشترین دقت را دارد و با هیچ کس هم تعارف ندارد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص عدم دعوت بازیکنی از پرسپولیس و خط خوردن محمد نوری گفت: با توجه به شایستگی که نوری علی‌رغم دور بودن از تمرینات تیم ملی از خود نشان داده امیدوارم با توجه به اولویت‌های فنی که مدنظر کی‌روش است او در لیست نهایی حضور داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها