کد خبر: ۲۸۱۱۳۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۰۶ دی ۱۳۹۳
لوکا مودريچ که در بازي کرواسي و ايتاليا مصدوم شده بود، در مصاحبه اي اعلام داشت که از نيمه هاي فوريه مي تواند براي رئال بازي کند.
به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت مودریچ در بد زمانی اتفاق افتاد و نگرانی هایی را در اردوی این تیم موجب شد. اما آنچلوتی با تغییر تاکتیک و جابجایی نفرات، توانست خلا مودریچ را به خوبی پر کند. بدون او، رئال توانست رکورد بردهای متوالی خود را تداوم ببخشد و همچنین به قهرمانی جام جهانی باشگاه ها دست یابد.

حالا همه منتظر بازگشت دوباره ستاره کروات به میادین هستند. مودریچ به اسپورتسکی نووتسی گفت:" وقتی پزشکان به من گفتند که تا سه ماه نمی توانم بازی کنم، بسیار ناامید شدم. به یاد مصدومیتم در سال 2009 افتادم اما خیلی زود بر اوضاع مسلط شده و معالجاتم را آغاز کردم. حالا شرایطم بسیار خوب است و دوره دوم درمانم را از سال جدید آغاز خواهم کرد.

فکر می کنم از نیمه های فوریه بتوانم برای رئال بازی کنم. شاید از بازی مقابل شالکه بتوانم در ترکیب ثابت هم به میدان بروم. منتظر چراغ سبز پزشکان برای این امر هستم."

مودریچ در ادامه در مورد شانس رئال برای قهرمانی در اروپا گفت:" اگر تیمی باشد که شانس دفاع از عنوان قهرمانیش را  داشته باشد، آن تیم، رئال است. تاکنون هیچ تیمی نتوانسته از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان دفاع کند اما رئال توانایی ثبت این رکورد را دارد و می تواند امسال هم قهرمان شود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها