کد خبر: ۲۸۱۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۴ آذر ۱۳۹۰

وزير اطلاعات گفت: ما تمام سعي و تلاش خود را خواهيم كرد تا بتوانيم خاوري را هر چه زودتر به ايران برگردانيم.

به گزارش ايسنا حجت الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي در همايش« انسجام داخلي و اقتدار جهاني» اظهار داشت: انتخابات مجلس شوراي اسلامي در راه است و دشمن سعي دارد از اين فرصت استفاده كرده و ما را با چالش‌هاي امنيتي روبه رو كند.

وي ادامه داد: براي شناسايي جريان انحرافي بايد سه موضوع را مورد كنكاش قرار دهيم، اول انطباق فكري، دوم انطباق گفتمان و سوم انطباق رفتاري عملي تا دچار چالش نشويم.

وزير اطلاعات گفت: برخي جريانات فتنه و منحرف در مرحله انطباق فكري بودند و بر گفتمان با يكديگر مشكل داشتند. اين در حالي است كه حاكميت براساس نظام ولايت است و در ادامه راه آن زايش‌ها و رويش‌هايي خواهد بود.

وي افزود: جريان انحرافي درآستانه نهمين انتخابات مجلس براي حضور در صحنه تغيير شكل مي‌دهد به طوري كه آنها دم از صحبت‌هاي امام(ره) خواهند زد و افكار ايشان را براي مردم به ميان خواهند آورد.

وي تصريح كرد: نقش نخبگان و حوزويان در ايجاد بصيرت افزايي براي مقابله با جريان انحرافي و فتنه يك نقش بسيار مهم و انكارناپذير است.

وزير اطلاعات خاطرنشان كرد: با تدبير مقام معظم رهبري باز هم فتنه گران و سرويس‌هاي اطلاعات كشورهاي بيگانه و اروپايي شكست خواهند خورد و البته وضعيت آنها آشفته و به هم ريخته است.

مصلحي گفت: سرويس‌هاي خارجي به دنبال آن هستند كه اگر مردم به صورت پررنگ در انتخابات حضور يابند، بگويند در انتخابات تقلب شده است و اگر حضور كم رنگ باشد، سعي مي‌كنند كه مهره‌هاي خود را جلو ببرند.

وزير اطلاعات در پايان در خصوص آخرين وضعيت خاوري نيز گفت: متاسفانه ما در آستانه دستگيري او بوديم اما بعضي از رسانه‌ها با جوسازي كاري كردند كه نتوانيم به راحتي وي را دستگير و به كشور بازگردانيم. با اين حال ما تمام سعي و تلاش خود را خواهيم كرد تا بتوانيم خاوري را هر چه زودتر به ايران برگردانيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها