کد خبر: ۲۸۱۰۷۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۰۶ دی ۱۳۹۳
رئيس تربيت بدني نيروهاي مسلح گفت: خواسته سرمربي تيم ملي هم نمي‌تواند غيرمنطقي باشد اما ما بر اساس قوانين نيروهاي مسلح اقدام مي‌کنيم و بر همين اساس هم جواب مي‌دهيم.
به گزارش598،به نقل از فارس، مهرعلی باران‌چشمه پس از مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت ملی‌پوشان سرباز از جمله سروش رفیعی و مهرداد پولادی، گفت: قرار است در این خصوص سردار کمالی صحبت کند.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد در مورد تخلف ملی‌پوشان سرباز، کی‌روش را توجیه نکرده‌اند، گفت: یک بار دیگر تأکید می‌کنم در مورد فوتبالیست‌های متخلف سردار کمالی سخنگو شده است و قرار است ایشان هم پاسخگو باشد.

باران‌چشمه در مورد اینکه آیا نمی‌توان فوتبالیست‌ها را یک ماه در اختیار تیم ملی قرار داد، گفت:‌ از سردار کمالی می‌خواهم در این مورد توضیح دهند و من نظر خاصی نسبت به فوتبالیست‌ها ندارم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نباید به تیم ملی کمک کرد، تصریح کرد: چرا باید کمک شود اما طبق قانون کشور باید این کمک صورت بگیرد. آن دسته از بازیکنانی که مشکل داشتند برای تعیین تکلیف سربازی خود اقدام کردند که یک عده از آنها امروز بازی می‌کنند اما آنهایی که نیامدند نمی‌توانند حتی به تیم ملی هم کمک کنند.

باران‌چشمه یادآور شد: اتفاقاً فدراسیون در جریان مسائل هست و سردار کمالی نیز این مسائل را پیگیری می‌کند و قرار است صحبت‌های لازم را انجام دهد.

وی در مورد وضعیت پولادی گفت: پولادی برای تعیین تکلیف به ایران نیامده است و تا به ایران برنگردد حق بازی در تیم ملی را ندارد.

باران‌چشمه در پاسخ به این سؤال که چه کسی باید کی‌روش را توجیه کند، گفت: این دیگر وظیفه فدراسیون فوتبال است که این کار را دنبال کند. اتفاقاً به نظرم کی‌روش در جریان است و فدراسیون هم این مسائل را می‌داند ضمن اینکه خواسته سرمربی تیم ملی هم نمی‌تواند غیرمنطقی باشد اما ما بر اساس قوانین نیروهای مسلح اقدام می‌کنیم و بر همین اساس هم جواب می‌دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها