کد خبر: ۲۸۱۰۵۲
زمان انتشار: ۲۱:۱۰     ۰۶ دی ۱۳۹۳
مديرعامل سابق باشگاه ملوان گفت: بودجه امسال فدراسيون منطقي‌تر از سال قبل است.
به گزارش598،به نقل از فارس، صادق درودگر در صحبت‌های خود در مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال گفت: بودجه امسال منطقی‌تر از سال قبل است. باید نسبت به بودجه استانی نظارت کاملی انجام شود. سال قبل بودجه استانی 920 میلیون در نظر گرفته شد که معلوم نیست آیا پرداخت شده است یا نه. امسال یک و نیم میلیارد برای بودجه استانی درخواست شده است.

وی افزود:‌اگر بودجه سال قبل را پرداخت نکردیم باید از دیون سال قبل این مسائل پرداخت شود. برای تیم ملی 28 میلیارد بودجه در نظر گرفتند که 6 میلیارد آن برای 3 مقطع 10 تا 15 روزه تیم ملی و اعزام 42 نفر به اردو است. می‌توان این موارد را منطقی‌تر بررسی کرد.

درودگر در مورد حقوق داوران تصریح کرد: باید حقوق داوران پرداخت شود اگر در این مورد اقدام نکنیم فساد به وجود می‌آید و مجبورند درآمدهای خود را از جاهای دیگر به دست آورند.

علی پورکیانی نسبت به صحبت‌های درودگر اعتراض کرد و اعتقاد داشت مسائل استانی را می‌توان در جای دیگری مطرح کرد و هر چه زودتر رای‌گیری انجام شود تا کسی از پرواز جا نماند.

برادران یکی دیگر از اعضای مجمع به صحبت‌های پورکیانی پاسخ داد که بحثی در این میان صورت گرفت که با دخالت علی کفاشیان و اینکه اعلام کرد به این مسائل خاتمه داده شود این موضوع فیصله پیدا کرد.

درودگر در مورد کمک به استقلال و پرسپولیس اعلام کرد می‌گویند به استقلال و پرسپولیس برای هزینه در بخش پایه کمک کرده. این دو تیم اصلا فوتبال پایه ندارند. اگر این کمک به فولاد، ذوب‌آهن و ملوان شده بود قابل قبول بود اما این دو تیم اصلا تیم‌های پایه ندارد. در مورد انتخاب سرمربی هم بهتر است از هیأت رئیسه کمک گرفته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها