کد خبر: ۲۸۱۰۳۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۰۶ دی ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال صبا مي‌گويد نسبت به گزارش مالي که در مجمع فدراسيون قرائت شده اعتراضاتي وجود دارد.
به گزارش598،به نقل از ایسنا، علی حیات‌پور، سرپرست تیم فوتبال صبای قم در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه بحث‌های مالی و اعتبارات فدراسیون بررسی شد و بنا به درخواست اعضای مجمع قرار است زمانی به فدراسیون فوتبال داده شود که به مسائل مالی رسیدگی شود.

او اضافه کرد: امروز حسابرس فدراسیون گزارش‌های خود را ارائه داد و سه ماه دیگر مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال مجددا برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال صبا با بیان این که نسبت به گزارش‌های ارائه شده اعتراض‌هایی وجود داشته است، اظهار کرد: بعد از گزارش حسابرس برخی اعتراض‌ها نسبت به آن وجود داشت و تصویب شد تا سه ماه آینده یک مجمع فوق‌العاده برای بررسی مجدد برگزار و گزارش مالی هیات رییسه دوباره بررسی شود.

او در مورد انتخاب شیخ سفلی به عنوان بازرس مالی فدراسیون نیز اظهار کرد: نسبت به ایشان اعتراضاتی وجود داشت و هنوز درگیری برای انتخاب او انجام نشده است.

سرپرست تیم فوتبال صبا در بخش دیگری از صحبت‌های خود درمورد آخرین وضعیت صمد مرفاوی نیز اعلام کرد: قرار است 16 دی ماه یک جلسه درباره مرفاوی در باشگاه برگزار شود و امیدوارم این مشکل به خوبی حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها