کد خبر: ۲۸۰۶۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۰۴ دی ۱۳۹۳
به گزارش598،داوید ویا، مهاجم تیم فوتبال نیویورک سیتی در حمایت از سرمربی بارسلونا گفت: لوئیس انریکه گزینه مناسبی برای سرمربیگری بارسلوناست چون شرایط داخل و خارج از باشگاه را به خوبی می‌شناسد. هواداران بارسلونا او را دوست دارند و تمام چیزهایی که نیاز دارد را در اختیار دارد. انریکه پیش‌زمینه‌های لازم برای مربیگری را داشته و بازیکنان خوبی دارد.

وی افزود: انریکه از زمانی که باشگاه بارسلونا را برای شروع دوره مربیگری‌اش ترک کرد تجربیات زیادی کسب کرده و توانایی رسیدن به موفقیت‌ را دارد برای همین هم برای او و هم برای بارسلونا آرزوی فصلی فوق‌العاده در سال 2015 را دارم.

آبی‌و‌اناری پوشان پس از گذشت 16 هفته از فصل 15-2014 لالیگای اسپانیا با 38 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاده و با رئال‌مادرید صدرنشین یک امتیاز اختلاف دارند. هرچند شاگردان کارلو آنچلوتی یک بازی کمتر از بارسا انجام داده‌اند.

مهاجم پیشین بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا هم گفت:

    معیارهایی که برای انتخاب بهترین بازیکن سال مطرح می‌شود را واقعاً درک نمی‌کنم. مسی توانایی انجام کارهایی را دارد که هر کسی قادر به انجامش نیست و اگر با من بود توپ طلا را هر سال به او می‌دادم.

ستاره آرژانتینی بارسلونا برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2014 رقابت تنگاتنگی با کریستیانو رونالدو و مانوئل نویر دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها